بهترین مارک سرامیک کف

سرامیک کف یکی از بهترین مصالح برای پوشاندن زمین است و امروزه محبوبیت ویژه ای بین انبوه سازان و پیمانکاران دارد. استفاده از سرامیک با کیفیت و مرغوب نه تنها به محیط شما زیبایی می دهد بلکه سبب جلب رضایت مصرف کنندگان می شود. سرامیک ها از نظر طراحی، رنگ، سایز، کیفیت و ... تنوع بالایی دارند که این امر به انتخاب بهتر مشتری ها کمک می کند. از سرامیک می توان برای کف هر محیطی استفاده کرد اما باید دقت کرد که با توجه به محیط نصب باید از سرامیک مناسب آن استفاده کرد برای مثال سرامیکی که برای کف سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد قابل استفاده در کف پذیرایی نیست از این رو باید اطلاعات کافی در مورد انواع سرامیک داشت. مواد اولیه ای که برای ساخت سرامیک مورد استفاده قرار می گیرد بسیار حائز اهمیت است زیرا با توجه به این متریال کیفیت محصول سنجیده می شود.
سرامیکی که در کف به کار برده می شود در معرض ساییدگی بسیاری قرار دارد در نتیجه باید مقاومت بالایی داشته باشد و پس از گذشت زمان تغییر طرح و رنگ ندهد.
ایران به دلیل دسترسی خوبی که به منابع اولیه تولید کاشی و سرامیک دارد پیشرفت عظیمی در این صنعت داشته و توانسته با به روزترین تکنولوژی ها محصولات با کیفیت و تضمین شده ای را تولید کند. کارخانه های متعددی در سراسر ایران وجود دارد که با ماشین آلات مجهز و پیشرفته انواع سرامیک را تولید می کنند. اکثر این تولیدی ها برندهای معروف و نام داری هستند که سال هاست در این زمینه فعالیت دارند و توانسته اند رضایت مشتری ها را کسب کنند. کارخانه هایی که سرامیک های با کیفیت و مرغوب تولید می کنند تمامی نکات لازم و استاندارد را برای تولید محصولی درجه یک رعایت می کنند، اکثر این کارخانه ها برای سرامیک کف از پایه خاک رس استفاده می کنند. اینگونه سرامیک ها حتی برای مناطق مرطوب مناسب و کارآمد هستند.
در واقع بهترین برندهای تولید کننده سرامیک کف، انواع سرامیک را با توجه به ویژگی های خاصی که دارند دسته بندی می کنند از این رو افراد با توجه به محل نصب می توانند انتخاب مناسب تری داشت باشند، به عنوان مثال دقت به این موضوع که سرامیک برای کف محیطی است که ترافیک سنگین، متوسط یا فوق سنگین دارد بسیار مهم است. سرامیکی که به عنوان پوشش کف استفاده می شود باید علاوه بر زیبایی دارای استحکام و کیفیت بالایی باشد. برای مشاهده متنوع ترین مجموعه سرامیک کف، با ما در فروشگاه اینترنتی کاوه سرام همراه باشید. کاشی بستایل از برند های موفق و خوشنام در تولید انواع کاشی و سرامیک در کشور است، برای تهیه محصولات بستایل با کاوه سرام همراه شوید.

بهترین مارک سرامیک کف 

بهترین برندهای داخلی و خارجی تولید کننده سرامیک کف

بهترین برندهای داخلی و خارجی تولید کننده سرامیک کف 

ویژگی های بهترین مارک سرامیک کف

همانطور که گفته شد برندهای بسیاری وجود دارند که انواع سرامیک کف را با کیفیت های گوناگونی تولید می کنند. هر کدام از این برندها که محصولی با مزایای بیشتر تولید کنند در جلب مشتری موفق تر خواهند بود. برندهای برتر و معروف باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشند تا در کنار کیفیت بالا، نیازهای مشتری ها را نیز برطرف کنند. در زیر به برخی از این ویژگی ها اشاره شده:

  • بهترین مارک تولید کننده سرامیک کف باید دارای مقاومت بالایی باشد تا طول عمر بیشتری داشته باشد.
  • مارک های برتر انواع سرامیک کف را با طرح های متفاوتی تولید می کنند و به مشتری حق انتخاب بالایی می دهند.
  • کامل بودن طیف رنگی سرامیک کف از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در هر ساختمان با توجه به مواردی مانند سلیقه، دکوراسیون و ... رنگ سرامیک کف می تواند متفاوت باشد.
  • سرامیکی که برای کف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد باید لغزنده نباشد که مارک های برتر به این نکته توجه ویژه ای دارند.
  • برترین مارک های سرامیک محصولی با اصطکاک بالا تولید می کنند که همین امر سبب دوام بیشتر سرامیک کف می شود.

ویژگی های بهترین مارک سرامیک کف   

سرامیک های کف داخلی بهتر هستند یا خارجی ؟

ممکن است این ذهنیت همیشه همراه افراد باشد که محصولات خارجی دارای کیفیت و دوام بیشتری هستند اما این موضوع در مورد همه کالاها صادق نیست. در واقع بر خلاف این تصورات صنعت کاشی و سرامیک ایران دارای تجهیزات پیشرفته و به روزی است و با منابعی که در دسترس دارد بهترین محصولات را تولید می کند. برندهای داخلی توانسته اند تمامی نیازهای مشتری ها را پاسخگو باشند از این رو محبوبیت ویژه ای در بین عموم، پیمانکاران، انبوه سازان و ... دارند. با انتخاب بهترین برندهای ایرانی می توانید محصولی مطمئن و درجه یک خریداری کنید علاوه بر این قیمت سرامیک کف ایرانی نسبت به محصولات مشابه خارجی مناسب تر است.

چگونه می توان بهترین سرامیک را برای کف انتخاب کرد؟

قبل از انتخاب سرامیک ابتدا باید اطلاعات کاملی در مورد انواع سرامیک داشته باشید. سرامیکی که برای کف انتخاب می شود بهتر است از جنس پرسلان یا چینی باشد زیرا در طراحی انعطاف پذیری بیشتری خواهند داشت. علاوه بر سرامیک چینی و پرسلین می توان از سرامیک تایل نیز برای کف ساختمان استفاده کرد تنها تفاوت سرامیک تایل با دو مدل دیگر در خاک رس مصرفی است، خاک رسی که در تولید سرامیک تایل مورد استفاده قرار می گیرد بیشتر تصفیه شده و تمیزتر است. سرامیک های تایل برای کف ساختمان های مناطق مرطوب بسیار مناسب هستند. از ویژگی های سرامیک تایل می توان به دوام بالا، مقاومت در برابر سایش و لکه، مراقبت آسان، تنوع بالا و ... اشاره کرد. این نوع سرامیک ها امروزه از محبوب ترین کفپوش ها به حساب می آیند.

چگونه می توان بهترین سرامیک را برای کف انتخاب کرد؟   

نکات مهم در انتخاب بهترین مارک سرامیک کف

اصطلاحات سرامیک چینی، پرسلان و تایل به عنوان نام های تجاری شناخته شده هستند و این موضوع به این معنا نیست که تمامی سرامیک های چینی، پرسلان و تایل کیفیت برابری دارند، در واقع هر برند با توجه به متریال، تجهیزات و ... متفاوت می تواند سرامیک هایی با کیفیت های گوناگون تولید کند. برخی از تولیدی ها تنها از یک لایه لعاب برای سرامیک های پرسلان استفاده می کنند که در صورت شکسته شدن پایه رنگی سرامیک دیده می شود در نتیجه بهتر است برندی را انتخاب کنید که رنگ در داخل سرامیک پرسلان آن باشد.
برندهایی که سرامیک کف را در ابعاد متفاوت تولید می کنند مشتری های بیشتری دارند زیرا با توجه به سلیقه و فضای کار سایز مورد استفاده متفاوت است و برندی که انواع سایز را تولید می کند نسبت به دیگر کارخانه ها برتری بیشتری دارد.

برای تجربه خریدی مطمئن، با ما در فروشگاه کاشی و سرامیک کاوه همراه باشید. کارشناسان فروش و پشتیبانی ما به شما کمک می کنند تا بهترین سرامیک را خریداری کنید و از بابت کیفیت محصول خریداری شده خاطرجمع باشید.

نوشتن دیدگاه