سرامیک کف چه رنگی خوبه

امروزه سرامیک یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش کف ساختمان است که استفاده از آن بسیار متداول شده است. استفاده از سرامیک مزایای بسیاری به دنبال دارد که مهم ترین آن ها تنوع بالا در طرح و رنگ است. سرامیک های کف در رنگ های خاصی تولید و به بازار عرضه می شوند. سرامیکی که برای کف مورد استفاده قرار می گیرد باید خصوصیات ویژه و رنگ مناسبی داشته باشد از این رو در این مقاله از کاوه سرام به بررسی رنگ مناسب سرامیک برای کف می پردازیم.
همانطور که در بالا گفته شد سرامیک در رنگ های متعددی تولید می شود که هر فرد متناسب با سلیقه خود و نوع دکوراسیون محیط، می تواند رنگ مورد نظر خود را خریداری کند اما اغلب برای زیباتر شدن ظاهر سرامیک کف و ایجاد فضایی مناسب از رنگ های خاصی با طراحی های ویژه استفاده می شود. شما عزیزان می توانید برای مشاهده محصولات در دسته بهترین مارک سرامیک کف به کاوه سرام مراجعه کنید.

سرامیک کف چه رنگ خوبه

ویژگی های بهترین رنگ سرامیک برای کف

سرامیک هایی که مخصوص کف تولید می شوند دارای رنگ های خاصی هستند که برای این کار بسیار مناسب هستند، البته برای انتخاب رنگی مناسب باید ویژگی های زیر را در نظر بگیرید تا نتیجه بهتری داشته باشد:

  • میزان نور: یکی از نکات مهم در انتخاب رنگ سرامیک کف، میزان نور موجود در محیط است. در واقع برای فضاهایی مانند پذیرایی باید از سرامیک های رنگ روشن استفاده کرد زیرا این محیط ها به روشنایی کاملی نیاز دارند که با به کارگیری سرامیک رنگ روشن می توان تا حدودی میزان نوردهی را بیشتر کرد. می دانید که رنگ های روشن به پخش بهتر نور کمک می کنند از این رو رنگ روشن می تواند نور محیط را چند برابر کند. با توجه به نکات بالا در صورت کم بودن نور فضا باید از سرامیک های رنگ روشن استفاده کرد.
  • هدف استفاده: مهم ترین نکته که به انتخاب بهتر رنگ سرامیک کمک می کند محل نصب و هدف استفاده از آن است به گونه ای که رنگ سرامیک کف پذیرایی با رنگ سرامیک کف سرویس بهداشتی باید با هم متفاوت باشند. انتخاب رنگ سرامیک هر قسمت باید متناسب با نوع دکوراسیون و متراژ محیط باشد. در صورتی که محیط کوچکی دارید، می توانید با به کار گیری سرامیک های رنگ روشن برای کف سبب بزرگ جلوه دادن فضا شوید.
  • موقعیت: با توجه به موقعیت قرار گیری سرامیک می توانید انتخاب مناسب تری را انجام دهید. به عنوان مثال برای سرامیک کف سرویس بهداشتی بهتر است از رنگ های تیره استفاده نشود، در این محیط ها رطوبت بالا است و همین امر سبب ایجاد لکه می شود که نمای بسیار زننده ای را ایجاد می کند.
  • نوع طراحی: طراحی سرامیک کاری کف برای انتخاب رنگ بسیار حائز اهمیت است. در برخی طراحی ها از رنگ های ترکیبی برای کف استفاده می کنند که انتخاب این رنگ ها بهتر است به صورت متضاد باشد تا جلوه کار را بیشتر کنند.

کاشی بستایل از برند های موفق و خوشنام در تولید انواع کاشی و سرامیک در کشور است، برای تهیه محصولات بستایل با کاوه سرام همراه شوید.

ویژگی های بهترین رنگ سرامیک برای کف

بهترین رنگ های سرامیک کف

یکی از روش های انتخاب سرامیک کف میزان محبوبیت آن توسط دیگران است. در واقع با توجه به پر فروش ترین و پر کاربردترین رنگ هایی که برای کف مورد استفاده هستند، می توان انتخاب مناسبی داشت. با در نظر گرفتن این موضوع به معرفی محبوب ترین و پرکاربردترین رنگ های سرامیک کف می پردازیم:

  • سفید: سفید یکی از رنگ های شیکی است که با هر سبک و دکوری هماهنگی دارد. رنگ سفید می تواند به محیط جلوه بی نظیری ببخشد و با انعکاس بیشتر نور به بزرگ تر نشان دادن محیط کمک کند. سفید به دلیل سازگاری بسیار و ویژگی هایی که دارد، مورد توجه اکثر افراد واقع شده است و نسبت به دیگر رنگ ها کاربرد گسترده تری دارد.
  • کرم: رنگ های خنثی مانند کرم به دلیل همخوانی که با محیط دارند، مورد توجه هستند. این رنگ ها در طولانی مدت سبب خستگی چشم نمی شوند از این رو طرفداران بسیاری دارند. رنگ کرم با انواع دکوراسیون ها هماهنگی دارد و به راحتی می توان آن را در هر محیطی به کار برد.
  • سیاه: سیاه یکی از رنگ های لاکچری است که بیشتر در دکوراسیون های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. از این رنگ بیشتر به عنوان مکمل استفاده می کنند و قرار گیری صحیح آن با رنگ های دیگر می تواند جلوه بی نظیر و دل نشینی را ایجاد کند. هماهنگی رنگ سیاه با دیگر رنگ ها باید کاملا عاقلانه باشد. رنگ هایی مانند سیاه که تیره هستند برای محیط های بزرگ بیشتر قابل استفاده خواهند بود و استفاده تکی از آن ها می تواند فضا را کوچک تر نشان دهد.
  • طوسی: این رنگ به دلیل خاص بودن بیشتر برای طراحی های مینیمال مناسب است. طوسی خود دارای طیف رنگی گسترده ای است که هر فرد متناسب با سلیقه و نوع طراحی می تواند انواع آن ها را به کار گیرد. استفاده از طیف رنگی خاکستری در کنار هم نیز می تواند زیبایی خاصی به محیط ببخشد.
  • قهوه ای: رنگ هایی با تناژ قهوه ای به دلیل الهام گرفتن از طبیعت بسیار مورد توجه هستند. قهوه ای به آسانی با دیگر رنگ ها و انواع دکوراسیون هماهنگ می شود از این رو کاربرد بسیاری دارد. از رنگ قهوه ای بیشتر برای دکورهای رستیک استفاده می کنند.

کاشی کاوه از برند های معتبر تولیدکننده انواع کاشی و سرامیک در کشور است، برای تهیه کاشی و سرامیک کاوه با ما در کاوه سرام بمانید.

بهترین رنگ های سرامیک کف  

همانطور که در بالا اشاره شد موقعیت قرار گیری سرامیک در انتخاب رنگ آن بسیار موثر است. به عنوان مثال برای رنگ سرامیک کف اتاق کودک بهتر است از رنگ های فانتزی استفاده کنید. استفاده از رنگ ها فانتزی با توجه به نوع طراحی و الگوی نصب می تواند بسیار جذاب باشد. انتخاب زیباترین رنگ سرامیک برای کف باید با توجه به نکاتی باشد که در بالا به برخی از آن ها اشاره شد. با مراجعه به کاوه سرام می توانید انواع مختلفی از سرامیک کف را مشاهده و انتخاب بهتری داشته باشید. کاوه سرام مشاورانی دارد که با راهنمایی دقیق افراد می توانند به شما در انتخاب بهترین رنگ  سرامیک برای کف کمک کنند. دقت کنید که در انتخاب سرامیک به کاربرد آن توجه نمایید به عنوان مثال اگر برای کف آزمایشگاه به سرامیک نیاز دارید باید از سرامیک های رنگ روشن و ضد اسید استفاده کنید پس با توجه به کاربری فضا، جنس و رنگ سرامیک می تواند متفاوت باشد. مهندسین و طراحانی که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند می توانند به انتخاب بهترین رنگ سرامیک برای کف به شما عزیزان کمک کنند.

نوشتن دیدگاه