جدیدترین مدل سرامیک کف پذیرایی

امروزه در تمام بخش‌ های خانه از سنگ ‌هایی با ضخامت، طرح و رنگ‌ های مختلف برای دکوراسیون منزل استفاده می ‌شود که این سنگ‌ ها را به اسم سرامیک یا کاشی می‌ شناسند. به علت تقاضای زیاد کاربران، تولیدکنندگان در تلاشند تا سرامیک کف با کیفیت هرچه بیشتر و قیمت معقول ‌تر روانه بازار کنند و در رقابتی که در بین تولیدکنندگان سرامیک‌ ها وجود دارد پیروز میدان باشند. از این سنگ ‌ها در بیرون از خانه برای نمای ساختمان و ایجاد زیبایی در ساخت بنا و در داخل ساختمان برای کف پذیرایی، کف حمام و آشپزخانه و تمام بخش‌ های خانه استفاده می شود. این سرامیک‌ ها در انواع و اقسام رنگ و مدل مختلف توسط تولیدکنندگان متفاوتی تولید و روانه بازار می‌شود تا بتواند نیاز مشتریان را به خوبی پاسخ دهد. جدیدترین سرامیک ‌ها باید دارای ویژگی‌هایی باشند تا بتوان از آن‌ها در تزیین کف پذیرایی استفاده کرد. نکته‌ی بسیار مهمی که در هنگام انتخاب سرامیک‌ ها باید مد نظر داشته باشید، انتخاب صحیح سرامیک برای بخش‌ های مختلف منزل است. به عنوان مثال به هیچ عنوان از سرامیک‌های براق برای کف حمام، دستشویی و آشپزخانه استفاده نکنید. چرا که امکان لیز خوردن و زمین خوردن وجود دارد و همین امر می تواند منجر به آسیب‌های جبران ناپذیری شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کاشی سرامیک گلدیس به دیگر مقالات ما در سایت کاوه سرام رجوع کنید. 

جدید ترین سرامیک کف پذیرایی

انواع مدل سرامیک کف پذیرایی

سرامیک‌ها را در انواع و ابعاد و رنگ‌های مختلفی تولید می‌کنند که تعدادی از آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

  1. سرامیک گرانیتی: این مدل سرامیک از خاک رسی که بدون کربنات است و دارای ویژگی های مشخص است تشکیل شده است. این کفپوش ها در هنگام پخت رنگدانه هایی به آن ها اضافه می شود تا حالتی طرح دار پیدا کنند. این سرامیک ها در طرح هایی با نام های فلفل نمکی، قالب رستیک و رگه ای تولید می شوند.
  2. کفپوش سرامیکی پرسلانی: یکی دیگر از انواع کفپوش ها پرسلانی نام دارد که آن را در دمای بالا پخت می کنند. این نوع از سرامیک دارای تخلخل پایینی است و به نسبت مابقی سرامیک ها از ضخامت بیشتری برخوردار است و همچنین جذب آب کمتری دارند. به همین دلایل است که این نوع از کفپوش ها را به عنوان بهترین نوع کفپوش ها به حساب می آورند. سرامیک های پرسلانی را به دو دسته لعاب دار و بدن لعاب طبقه بندی می کنند..
  3. سرامیک موزاییکی: یکی دیگر از انواع سرامیک ها که در طرح ها و اندازه های مختلفی در بازار موجود هستند، سرامیک موزاییکی نام دارند. عموما این سرامیک ها را در ابعاد چند میلی متری تولید می کنند و در طرح های مستطیل، شش گوش، لوزی، هشت گوش و مربعی در بازار عرضه می شوند.

کاشی بستایل از برند های موفق و خوشنام در تولید انواع کاشی و سرامیک در کشور است، برای تهیه محصولات بستایل با کاوه سرام همراه شوید.

انواع مدل سرامیک کف پذیرایی

کاوه سرام عرضه جدیدترین مدل سرامیک کف پذیرایی

این روزها سرامیک‌ها در تنوع بسیار بالایی تولید می‌شوند. همچنین تولیدکنندگان مختلفی نیز دست به تولید زده‌اند. افراد زیادی هستند که در هنگام تغییر دکور منزل خود اطلاعات کافی ندارند و دچار سردرگمی در انتخاب بهترین مدل و مناسب‌ ترین طرح می‌شوند. بهترین راه برای کم کردن این سردرگمی مراجعه به سایت‌های فروش آنلاین سرامیک است تا بتوانید با خواندن مقالات و اطلاعات هر سرامیک و مقایسه‌ی انواع مختلف آن‌ها با یکدیگر از مبهم بودن ماجرا بکاهید و با دید بازتری انتخاب کنید. ما در کاوه سرام با اطمینان کامل از شما دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به سایت ما، بهترین انتخاب را داشته باشید. کاوه سرام جدیدترین مدل سرامیک کف پذیرایی، آشپزخانه، حمام، دستشویی، ورودی و دیگر بخش‌های خانه یا هر مکان دیگری که تصمیم به استفاده از سرامیک در آن دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت کاوه سرام یا به صورت حضوری از متخصصان ما به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید و با خیالی آسوده بهترین انتخاب را داشته باشید. هدف کاوه سرام رضایت شماست.

 کاوه سرام به عنوان نمایندگی کاشی البرز مجموعه ای از بهترین، زیباترین و با کیفیت ترین کاشی و سرامیک را برای استفاده در بخش های مختلف ساختمان برای شما عزیزان گردآوری نموده است.

نوشتن دیدگاه