سرامیک دور استخری

انتخاب سرامیک دور استخری مناسب برای دیواره های استخر اهمیت ویژه ای دارد. به طور کلی کاشی استخری در انواع گوناگون عرضه می شود که متناسب با مدل و طرح انتخابی می توان شکل و رنگ مد نظر را خریداری کرد. به یاد داشته باشید که در هنگام انتخاب سرامیک استخری برای کف و دیواره ها باید نمونه هایی را برگزینید که جذب آب زیر صفر داشته باشند. زیرا این نوع محصولات علاوه بر زیباتر کردن فضای استخر در نگهداری و ماندگاری آن نیز موثر هستند. رسوبات موجود در آب در اثر گذر زمان روی سطح سرامیک ته نشین می شوند که پاک کردن آن ها امری دشوار است. اما با انتخاب سرامیک مناسب می توانید از تشکیل رسوب این مواد جلوگیری به عمل آورید. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی شرکت کاوه سرام مهام شما را با ویژگی های کاشی خوب آشنا می کنیم، پس با ما همراه باشید. شما عزیزان برای تهیه انواع سرامیک کف و دیواره استخر می توانید به این سامانه مراجعه نمایید.

سرامیک دور استخری

سرامیک دور استخری چیست؟

بسیاری از طراحان و معماران تمایل دارند که از انواع سرامیک دور استخر برای پروژه های خود استفاده کنند. این محصولات برای طراحی و تزیین کف و دیواره محیط های استخری ساخته شده اند که میزان جذب بسیار پایینی دارند. یکی از ویژگی های قابل توجه این مدل از سرامیک ها مقاومت بالای آن ها در برابر آب و خیس شدن است. انواع سرامیک دور استخری به دلیل داشتن سایزهای کوچک به راحتی روی سطوح منحنی و موج دار نصب می شوند. این ویژگی باعث می گردد که در هنگام نصب کاشی روی سطوح غیر مسطح سرامیک کمتری هدر رود. امروزه انواع مدل های این محصول در طرح های ساده و طرح دار با رنگ بندی شیک ارائه شده است. لازم به ذکر است که نمونه های طرح دار نسبت به سرامیک های ساده از قیمت بالاتری برخوردار هستند. مدل شش ضلعی یکی از طرح های جذاب سرامیک استخری است که در ابعاد 2.5*2.5 سانتی متر روی یک صفحه مشبک توری کنار هم چیده می شوند. اندازه هر صفحه توری در سایزهای 30*30، 20*30 سانتی متر و سایر موارد متغیر است. نمونه های متنوع دیگری نیز علاوه بر سرامیک شش ضلعی در بازار وجود دارد؛ شما می توانید با توجه به سلیقه و فضای مورد نظر خود یکی از آن ها را برگزینید. در این بین مشاوره با نصاب نیز در تصمیم گیری درست موثر است. البته معمولا مصرف کنندگان در کنار خرید انواع سرامیک های دور استخر انواع سرامیک استخری و سرامیک مخصوص سونا را نیز خریداری می کنند. همچنین سرامیک های تابلوهای استخری نیز از موارد پرطرفدار است. هر یک از این محصولات کاربردهای متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی شرکت کاوه سرام مهام تماس بگیرید.

سرامیک دور استخری چیست؟

چه سرامیکی برای استخر مناسب است؟

مهمترین ویژگی که یک سرامیک دور استخری باید داشته باشد، خاصیت ضد آب بودن آن است. همچنین چنین محصولی باید در برابر تغییرات آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی از خود نشان دهد. برای مثال سرامیک دور استخر باید در فصل سرد سال در برابر احتمال یخ زدگی مقاوم باشد. در صورتی که کاشی استخری مورد انتخاب شما چنین ویژگی هایی را نداشته باشد، با تغییر شرایط آب و هوایی به راحتی از سطوح استخر جدا می شود. بنابراین به جرات می توان گفت، مناسب ترین نوع سرامیک علاوه بر افزایش زیبایی محیط استخر باید نقش موثری در نگهداری و دوام آن بازی کند. پس از گذشت زمانی رسوبات موجود در آب روی دیواره های استخر ته نشین می شوند. از بین بردن این لایه سفید کار آسانی نیست ولی با انتخاب بهترین کاشی می توان از تشکیل آن جلوگیری نمود. به طور کلی سرامیک های مناسب استخر به 4 دسته تقسیم می شوند:

  • کاشی از جنس سرامیک: این سرامیک های لعاب دار بسیار پرمصرف است و برای طراحی استخرهایی با فرم های نامنظم و بتنی کاربرد دارد.
  • سرامیک های شیشه ای: این نوع سرامیک ها به دلیل ساخته شدن با شیشه نسبت به دیگر انواع کاشی براقیت بیشتری دارند. اغلب از این نوع محصول برای دیواره های استخر استفاده می شود.
  • سرامیک های استخری پرسلان: این کاشی های طرح استخری در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی دارند. این نمونه ها برای استخرهایی مناسب هستند که از شکل و ابعاد متقارنی تشکیل شده اند.
  • سرامیک با جنس مرمری: سرامیک های استخری مرمری برای کف و دیواره استخرهای خانگی استفاده می شوند.
نوشتن دیدگاه