ابعاد کاشی استخری البرز

سرامیک استخری البرز در ابعاد مختلفی تهیه و تولید می شود و شما می توانید جهت استفاده و پوشاندن کف و دیواره های استخر ها از آن ها استفاده کنید. از آنجا که تنوع بالایی در ابعاد کاشی استخری البرز وجود دارد، شما می توانید این نوع کاشی را در هر ابعادی که می خواهید و متناسب با کار شماست سفارش داده و از آن به جهت نصب در استخر خود استفاده کنید. این کاشی ها می توانند نمایی زیبا و منحصر به فرد به استخر شما هدیه داده و باعث جذابیت ظاهری فوق العاده آن شوند. همچنین از آنجا که از کیفیت بالایی برخوردارند، مقاومت و استحکام خیلی خوبی نیز دارند و می توانند کف و دیواره های استخر را به کمک آن ها مقاوم سازی کنند. این کاشی ها در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند و به همین جهت شما می توانید بسته به متراژی که نیاز دارید، در بین انبوهی از طرح های مختلف، طرحی که مد نظرتان است را سفارش داده و بر روی استخرتان پیاده سازی کنید. کاشی استخری البرز جزو محبوب ترین کاشی های موجود در سطح بازار است و در مجموعه کاوه سرام مهام با بهترین و مقطوع ترین قیمت به فروش می رسد. یکی از راه های خرید اینترنتی کاشی البرز مراجعه به سایت کاوه سرام است، در کاوه سرام کاشی و سرامیک البرز در تنوعی بی نظیر و با قیمتی مناسب به فروش می رسد.

ابعاد کاشی استخری البرز

کاشی استخری البرز در چه ابعادی تولید می شود؟

کارشناسان و متخصصان ساخت کاشی استخری البرز ابعاد متفاوتی برای این محصول در نظر گرفته و اقدام به تولید آن به صورت عمده می کنند. دو ابعاد مناسب که در وب سایت کاوه سرام مهام به فروش می رسند، 2.5x2.5- و 7.5 x7.5- است. چنانچه نیاز به این نوع کاشی ها در ابعاد دیگر داشتید، می توانید با کارشناسان مجموعه کاوه سرام مهام تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن محصول سفارش تان را ثبت کنند.
شرکت کاشی البرز اقدام به تولید سرامیک های لعابدار، مات، و ضد اسید خود در ابعاد مختلفی نظیر 30×60، 25×43، 20×50، 12×24، 15×45، 45×45، 30×30، 25×25، 20×20، 15×15، 10×10 سانتیمتر کرده است. شما می توانید بسته به نیازی که دارید هر یک از این سرامیک ها را خریداری و استفاده نمایید. همچنین این مجموعه اقدام به تولید موزائیک های لعابدار، براق، ضد اسید و غیر لغزنده خود در اندازه های 7/5×7/5، 5×5، 2/5×2/5، 1/7×1/7 سانتیمتر کرده است. شما می توانید این موزاییک ها را در حالت مستطیلی در اندازه های 5×20، 5×10، 2.5×5 سانتیمتر و در حالت شش ضلعی سرامیک هایی با قطر 3/3 سانتیمتر خریداری کنید.
رنگ ها و طرح های مختلفی برای این نوع کاشی ها و سرامیک ها در نظر گرفته شده است که بسته به نوع سلیقه ای که دارید می توانید آن ها را انتخاب کرده و جهت سفارش با کارشناسان مجموعه کاوه سرام مهام تماس بگیرید.

کاشی استخری البرز در چه ابعادی تولید می شود؟

تنوع ابعاد کاشی استخری البرز

ابعاد کاشی استخری البرز تنوع خوبی دارد و شما می توانید بسته به ابعادی که نیاز دارید برای استخر مورد نظر اقدام به خرید کاشی کنید. چیزی که بیشتر از همه این کاشی ها را جذاب می کند، طرح و رنگ فوق العاده زیبایی است که دارا هستند. شما هر سلیقه ای که داشته باشید، با دیدن تنوع مختلف کاشی های استخری البرز می توانید مناسب ترین کاشی را خریداری کرده و جهت نصب در استخرتان از آن ها استفاده کنید. اینکه به چه ابعادی به کاشی برای استخر نیاز دارید کاملا بسته به نظر کارشناسان است. در صورتی که کارشناس و نصاب کاشی ها ابعاد مشخصی را ذکر کرد، بهتر است که اقدام به خرید کاشی استخری در همان ابعاد کنید تا مبادا در آینده مشکلاتی گریبان گیر شما شود. همچنین می توانید با کارشناسان مجموعه کاوه سرام مهام تماس بگیرید تا آنها نیز راهنمایی هایی در این زمینه به شما داشته باشند. کارشناسان مجموعه ما برای اینکه بتوانند نیاز اکثر مشتریان خود را پاسخگو باشند، اقدام به عرضه کاشی استخری البرز در ابعاد متنوع و مختلف کرده اند. شما می توانید این کاشی ها را در وب سایت مشاهده کرده و در صورت تمایل سفارش تان را ثبت کنید.

نوشتن دیدگاه