کاشی استخر روباز

کاشی استخر روباز مخصوص ساختمان‌ها و ویلاهایی است که مجهز به استخر در محیط باز هستند و سونا جکوزی و استخر این ساختمان‌ها در بیرون از ساختمان قرار گرفته است. کاشی‌های استخر روباز که در معرض نور خورشید قرار دارند باید دارای کاشی و سرامیک‌های مقاوم در برابر نور خورشید باشند. چراکه همیشه به صورت مستقیم در برابر تابش نور خورشید قرار دارند. کاشی‌های استخر روباز علاوه بر مقاومت در برابر اشعه‌های خورشید و گرمای آن، باید قابلیت جذب رطوبت پایینی داشته باشند. معمولاً کاشی و سرامیک‌های استخرهای روباز در نوع پرسلان ساخته و تولید می‌شوند. چرا که در برابر جذب رطوبت و آب بسیار مقاوم و دارای رنگ‌های ثابت هستند که در شرایط محیطی سخت مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید و یخ زدگی تغییر رنگ نمی‌دهند. کاشی و سرامیک‌ها با توجه به نوع کاربرد دارای انواع مختلفی هستند. سرامیک‌های استخری نیز از این قاعده مستثنا نیستند و در انواع و ابعاد مختلفی تولید و ساخته می‌شوند. برای پوشاندن کف استخر می‌توان از نمونه‌های مینیاتوری ساده یا میکس استفاده کرد. ترکیب کردن رنگ‌های متنوع باعث می‌شود تا کار جلوه زیباتری داشته باشد. به‌طورکلی برای ساخت کاشی استخر روباز به نکاتی نظیر شرایط آب و هوایی و رطوبت دقت ویژه می‌شود. به عنوان نمونه کاشی استخرها، سونا و حوضچه آب گرم نباید بر اثر سرما و گرما دچار ترک خوردگی یا رنگ پریدگی شود. برخی از استخرهای روباز در محیط‌های گرم و مرطوب قرار دارند. به همین جهت باید کاشی و سرامیک آن‌ها از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

کاشی استخر روباز

قیمت کاشی استخر روباز

قیمت کاشی استخر روباز با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت است. امروزه مردم با مشکلات اقتصادی بسیاری روبرو هستند و ترجیح می‌دهند از محصولات ارزان قیمت استفاده کنند. به همین خاطر تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کاشی استخر روباز برای انواع سلیقه‌ها و بودجه‌ها، کاشی و سرامیک استخر با کیفیت‌های مختلف را تولید می‌کنند تا مردم بتوانند بر اساس بودجه‌ای که دارند انتخاب‌های متنوعی را در اختیار داشته باشند. برخی از کاشی‌های استخر روباز اگرچه قیمت مناسبی دارند، دارای کیفیت مطلوبی نیز هستند. برای مشاهده قیمت کاشی استخر روباز می‌توانید به وب‌سایت شرکت کاوه سرام مهام مراجعه کنید و انواع کاشی و سرامیک استخر روباز را به همراه قیمت آن‌ها مشاهده کنید.

قیمت کاشی استخر روباز

کاشی مخصوص استخر روباز

قرار داشتن استخر در بیرون از ساختمان و به کار بردن استخر روباز در باغ یا ویلا موجب کاربردی‌تر شدن فضا و دکوراسیون می‌شود. به همین خاطر بسیاری از طراحان برای فضاهای لاکچری و خاص استخرها را در بیرون از ساختمان قرار می‌دهند. درست است که استخر در محیط‌های روباز بسیار لاکچری و جذاب است و می‌توان اوقات بسیار خوشی را در این مکان به سر برد، اما استفاده از کاشی مخصوص استخر روباز یکی از نکاتی است که طراحان برای ساختمان سازی باید در نظر بگیرند. برای تهیه کاشی مخصوص استخر روباز باید به موارد متعددی توجه داشت که در ادامه به آن می‌پردازیم:

  • ابعاد کاشی
  • قیمت کاشی استخر روباز
  • کیفیت کاشی استخر
  • کاشی‌هایی که مخصوص استخر روباز هستند باید آب‌گریز باشند و آب جذب نکنند.
  • قابلیت‌های دیگری نظیر عدم جذب باکتری و جلوگیری از رشد میکروب در کاشی استخر روباز ضروری است.
  • کاشی مخصوص استخر روباز باید در برابر سرما، گرما، نور خورشید و شوینده‌های متعدد کیفیت خود را حفظ کند و دچار تغییر رنگ نشود.
  • برخی اوقات کاشی‌ها در معرض یخ زدگی قرار می‌گیرند به همین خاطر مهم است که کیفیت کاشی استخر روباز بالا باشد و مقاومت داشته باشد.
  • رنگ و طراحی کاشی استخر روباز با توجه به سلیقه افراد و طراحی متفاوت است و باید جلوه شیک و خاصی را به استخر بدهد.

کاشی مخصوص استخر روباز معمولاً قیمت بالایی دارد؛ اما برخی از فروشندگان و عرضه کنندگان کاشی و سرامیک استخر روباز، انواع با کیفیت آن را با قیمت‌های مناسب به بازار عرضه می‌کنند. انواع مختلف وارداتی کاشی و سرامیک نیز در بازار موجود است که توسط فروشگاه‌های عرضه کننده کاشی و سرامیک در اختیار خریداران قرار داده می‌شود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کیفیت و قیمت کاشی مخصوص استخر روباز می‌توانید به وب‌سایت شرکت کاوه سرام مهام مراجعه کنید. این مجموعه دارای فروشگاه اینترنتی است که این امکان را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند بدون حضور در فروشگاه انواع محصولات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و مشاوره رایگان به دست آورید. 

نوشتن دیدگاه