بهترین کاشی و سرامیک اصفهان

کاشی و سرامیک اصفهان به دلیل کیفیت و تضمین سلامت محصول از پرکاربردترین کاشی‌ و سرامیک ایران به شمار می‌رود. از رایج‌ترین کاربرد کاشی و سرامیک اصفهان می‌توان در مناطق پر رفت و آمد مانند راهروها، مناطقی که در مجاورت آب قرار دارند مانند آشپزخانه‌ها و همچنین فضاهای مرطوب مانند حمام و سرویس‌های بهداشتی اشاره کرد. با این وجود، مهم است که بهترین کاشی‌ و سرامیک اصفهان را براساس پارامترهای ویژه‌ای که دارند در مکان‌های خاص مورد استفاده قرار دهید. در این مطلب نکاتی وجود دارد که به شما در انتخاب بهترین کاشی و سرامیک اصفهان کمک می‌کند. کاشی بستایل از برند های موفق و خوشنام در تولید انواع کاشی و سرامیک در کشور است، برای تهیه محصولات بستایل با کاوه سرام همراه شوید.

انواع کاشی و سرامیک اصفهان

کاشی و سرامیک دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، اندازه‌ها، اشکال، بافت‌ها و روکش هستند. کاشی و سرامیک اصفهان مربع و مستطیل شکل هستند، اما به منظور راضی نگه داشتن هر مصرف کننده با هر سلیقه‌ای در شکل‌های مختلفی نظیر چندضلعی و لوزی نیز تولید می‌شوند. کاشی و سرامیک اصفهان علاوه بر اندازه، شکل و طرح، از نظر ویژگی‌های فنی نیز با هم تفاوت دارند. کاشی و سرامیک اصفهان بر اساس درجه انجماد و جذب آب به شرح زیر دسته بندی می‌شوند:

کاشی و سرامیک لعاب‌دار
اگرچه کاشی و سرامیک لعاب‌دار از نظر چگالی و ضخامت نسبت به نمونه بدون لعاب خود از استحکام کمتری برخوردار هستند، اما طیف وسیع‌تری از سبک‌ها و رنگ‌ها را شامل می‌شوند. کاشی و سرامیک اصفهان لعاب‌دار همچنین در برابر لک مقاوم‌تر هستند، زیرا توسط یک لایه غیر متخلخل شیشه‌ای محافظت می‌شوند. لازم به ذکر است مقاومت تمامی کاشی و سرامیک‌های لعاب‌دار یکسان نیست، برخی از انواع کاشی لعاب‌دار در دمای بالاتری نسبت به بقیه کاشی‌های لعاب‌دار پخته می‌شوند و بنابراین سخت‌تر هستند. به طور کلی کاشی و سرامیک لعاب‌دار روشن‌تر از کاشی و سرامیک لعاب‌دار تیره‌تر سخت‌تر هستند.

کاشی و سرامیک بدون لعاب
این نوع کاشی و سرامیک ضخیم‌تر از کاشی‌های لعاب‌دار هستند. همچنین اگر در مکان‌های خیس مانند آشپزخانه به دنبال سطحی مقاوم در برابر لغزش هستید انتخاب این نوع کاشی و سرامیک اصفهان انتخابی منطقی خواهد بود. کاشی و سرامیک اصفهان بدون لعاب برای مناطق با ترافیک سنگین و همچنین فضاهای رو باز (در آب و هوای معتدل و مرطوب)، انتخاب بسیار مناسبی است. کاشی کاوه از برند های معتبر تولیدکننده انواع کاشی و سرامیک در کشور است، برای تهیه کاشی و سرامیک کاوه با ما در کاوه سرام بمانید.

انواع کاشی و سرامیک اصفهان   

مزایای بهترین کاشی و سرامیک اصفهان

  • دوام
    بهترین کاشی و سرامیک اصفهان متراکم هستند و از شکنندگی کمتری برخوردارند؛ بنابراین، آنها کاملاً با دوام هستند. اگر کاشی و سرامیک اصفهان به درستی نصب شوند، می‌توانند بیش از دو دهه نیاز به تعمیر نداشته باشند.
  • حفظ و نگهداری آسان
    تمیز کردن بهترین کاشی و سرامیک اصفهان کار بسیار آسانی است. لکه‌ها و گرد و خاک روی کاشی و سرامیک را می‌توان به راحتی با استفاده از یک پارچه نرم پاک کرد. همچنین می‌توانید برای تمیز کردن کاشی و سرامیک به طور منظم از جاروبرقی استفاده کنید و نگران ایجاد خش و آسیب به این محصولات درجه یک نباشید. برای لکه‌های سخت نیز می‌توانید با خیال آسوده از مواد شیمیایی قو‌ی‌تر استفاده کنید.
  • ضد آب
    بهترین کاشی و سرامیک اصفهان لعاب‌دار به کار برده شده به عنوان کفپوش به طور طبیعی در برابر رطوبت و شرایط مرطوب مقاوم است. این ویژگی آنها را به یک انتخاب بی‌عیب و نقص برای آشپزخانه و حمام و سرویس‌های بهداشتی تبدیل می‌کند. در کاشی و سرامیک بدون لعاب نیز برای ممناعت از جذب رطوبت و آب از درزگیر استفاده می‌شود.
  • ماندگاری رنگ
    در کاشی و سرامیک لعاب‌دار، در طول فرایند پخت رنگ بر روی سطح کاشی پاشیده می‌شود. در کاشی‌های بدون لعاب نیز رنگدانه در دمای بالا بر روی بدنه کاشی منتشر می‌شود. بنابراین، رنگ‌ بهترین کاشی و سرامیک اصفهان به ندرت پس از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید محو می‌شود. در نتیجه بهترین کاشی و سرامیک اصفهان رنگ خود را برای مدت طولانی حفظ می‌کنند.
  • ضد اشتعال
    کاشی و سرامیک اصفهان در برابر آتش مقاوم هستند و آتش نمی‌گیرند. یکی از دلایل اصلی این امر این است که این محصولات در دمای بسیار بالا پخته می‌شوند، بنابراین، بهترین کاشی و سرامیک اصفهان نه می‌سوزند و نه آتش را منتشر می‌کنند.
  • ضد آلرژی
    سطح کاشی و سرامیک اصفهان رطوبت و باکتری را به خود جذب نمی‌کند و کپک نمی‌زند، همچنین، دود و بو را نیز به خود جذب نمی‌کنند. همان طور که پیش از این ذکر شد، تمیز کردن این کاشی‌ها آسان است؛ بنابراین، در مکان‌هایی که بهداشت در اولویت قرار دارد کاشی و سرامیک اصفهان بهترین گزینه است.

مزایای بهترین کاشی و سرامیک اصفهان 

راهنمای خرید بهترین کاشی و سرامیک اصفهان

پیش از اینکه برای خرید اقدام کنید حتما فضای مورد نظر را با دقت اندازه‌گیری کنید. اگر به دنبال کاشی کاری کف هستید، عرض و طول را اندازه بگیرید، آنها را با هم ضرب کنید تا مساحت متر مربع را به دست آورید. اگر دیوار را کاشی می‌کنید، عرض و ارتفاع را اندازه بگیرید، این اعداد را نیز با هم ضرب کنید تا مساحت متر مربع به شما داده شود. اگر دیوار شما دارای در و پنجره و کمد است، آنها را نیز اندازه بگیرید و از کل مساحت کاشی کم کنید.
کاشی و سرامیک با ابعاد بزرگتر را برای اتاق نشیمن انتخاب کنید و کاشی‌های کوچکتر را برای اتاق خواب و اتاق مهمان انتخاب کنید. هنگام انتخاب کاشی برای هر فضایی تلاش کنید طرح کاشی و سرامیک با دیگر اجزای فضا مطابقت داشته باشد. استفاده از بهترین کاشی و سرامیک اصفهان با رنگ روشن انتخاب بسیار مناسبی برای کفپوش شما خواهد بود، زیرا فضا را بزرگتر از چیزی که هست نشان می‌دهد.
در آشپزخانه کاشی و سرامیکی نصب کنید که از میزان بسیار پایین لغزش برخوردار باشد، زیرا این فضا در مجاورت آب قرار دارد و ممکن است برای ساکنان خطر لیز خوردن و افتادن را فراهم کند. استفاده از رنگ‌های تیره‌تر کاشی و سرامیک در اولویت قرار دارند، زیرا به راحتی خراش و لکه‌های روی آنها قابل مشاهده نخواهد بود. برای دیوارها نیز از کاشی‌های براق استفاده کنید، زیرا تمیز کردن آنها بسیار آسان است.
برای راهروها از کاشی و سرامیک تیره یا خاکی رنگ استفاده کنید زیرا این فضاها بسیار پر رفت و آمد هستند و رنگ‌های تیره خاک و ساییدگی را استتار می‌کنند. شما عزیزان می توانید لیست قیمت سرامیک استخری البرز را در فروشگاه اینترنتی کاوه سرام مشاهده کنید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید بهترین کاشی و سرامیک اصفهان   

فروشگاه کاشی و سرامیک کاوه با نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های عرضه کننده کاشی و سرامیک در ایران است که توانسته نیاز مصرف کننده را با شناسایی و انتخاب باکیفیت‌‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین کاشی و سرامیک‌‌های موجود در بازار بر طرف کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین کاشی و سرامیک اصفهان، استعلام قیمت این محصولات درجه یک و همچنین دریافت مشاوره رایگان با متخصصان کاوه سرام تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه