کاشی گلدیس رشت، نمایندگی کاشی گلدیس در شمال کشور است. کاشی گلدیس رشت در خیابان بیستون به مدیریت آقای عسگری است که انواع کاشی و سرامیک مرغوب گلدیس را در فروشگاه خود به فروش می رساند. کاشی و سرامیک گلدیس، با کیفیت ترین، به روز ترین و مدرن ترین کاشی های تولید شده در کشور است. محصولات کاشی گلدیس رشت تنوع بالای جنس، رنگ و طرح دارند و برای سرامیک کف، سرامیک نما، سرامیک آشپرخانه و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. که این کاشی سرامیک را می توانید از کاوه سرام تهیه کنید. 

کاشی گلدیس رشت

کاشی گلدیس

کاشی گلدیس تولید کننده انواع کاشی و سرامیک مرغوب است که در سال 1381 در شهر یزد تاسیس شد. کاشی گلدیس در سراسر کشور نمایندگی های زیادی دارد. سرامیک های کاشی گلدیس عناوینی چون سمنت، سندی، یوکا، روشا، پالما، موراکو، کژال و... دارند که هر کدام رنگ و طرح و جنس متفاوتی دارند. کاشی گلدیس با استفاده از بهترین تجهیزات و دستگاه های به روز توانسته طیف گسترده ای از محصولات کاشی و سرامیک را مطابق با استاندار های اروپا تولید و به بازار عرضه کند. این برند با ایجاد نمایندگی هایی در سراسر کشور توانست نیازهای مردم را رفع کند و رضایت مشتریان را جلب نماید. برای ساخت انواع مدل های کاشی و سرامیک گلدیس با توجه به کاربرد آن، ویژگی هایی را قرار داده اند تا کیفیت محصول را ارتقا دهند.  کارخانه کاشی گلدیس برای تولید سرامیک های براق، درجه ساییدگی را لحاظ می کنند تا مقاومت محصول تولید شده دربرابر ساییدگی بیشتر باشد. هم چنین سرامیک های گلدیس از لحاظ جذب آب در سه دسته تولید می شوند دسته اول که میزان جذب آب آن بین 0 تا 0/5 است برای استخر ها استفاده می شود. دسته دوم بین 0/5 تا 3 درصد و دسته سوم بین 3 تا 7 درصد از وزن خود را آب جذب می کنند. گلدیس کاشی تمام سعی خود را کرده است تا کاشی و سرامیک مرغوب تولید کند پس گیلانی های عزیز می توانند با خیال راحت کاشی و سرامیک خود را از این فروشگاه تهیه کنند. هم چنین شما می توانید در هر نقطه از کشور که باشید کاشی گلدیس رشت را از فروشگاه اینترنتی کاوه سرام تهیه نمایید.

کاشی گلدیس

کاوه سرام عرضه کننده کاشی گلدیس رشت

برای خرید کاشی و سرامیک گلدیس رشت، پیشنهاد ما به شما کاوه سرام است. کاوه سرام یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که انواع کاشی و سرامیک گلدیس رشت را در وبسایت خود به فروش می رساند. شما می توانید در این فروشگاه سرامیک مرغوب کاشی گلدیس را برای منزل، محل کار، حیاط، پارکینگ و... تهیه کنید و از طرح و رنگ های کاشی های گلدیس لذت ببرید و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

 

نوشتن دیدگاه