کاشی گلدیس بزرگ ترین کارخانه تولید کننده کاشی و سرامیک مرغوب در کشور است. کارخانه کاشی گلدیس با تولید کاشی و سرامیک با کیفیت و مرغوب با استفاده از بهترین سنگ ها و دستگاه های پیشرفته توانسته محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کند. کاشی گلدیس طیف گسترده ای محصول دارد که برای دسترسی سریع مردم، نمایندگی هایی در سراسر کشور دارد. کاشی و سرامیک کاشی گلدیس، تنوع رنگ و طرح بالایی دارد و هر کدام با عناوین چون سمنت، سلتیک، سندی، سانی و... نام گذاری شده اند. کیفیت محصولات کاشی گلدیس مطابق با استاندار های اروپایی است. مقاومت در برابر شوک حرارتی، مقاومت در برابر مواداسیدی و بازی، عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید و اشعه فرابنفش، مقاومت در برابر فشار و ضربه از ویژگی های بارز کاشی گلدیس است. گلدیس کاشی علاوه بر نمایندگانی که در سراسر کشور دارد در فروشگاه اینترنتی کاوه سرام محصولات با کیفیت خود را می فروشد تا مردم عزیز به راحتی بتوانند از محصولات مرغوب این کارخانه برای طراحی داخلی منزل و محل کار و ... خود استفاده کنند.

نمایندگی کاشی گلدیس

نمایندگی کاشی استخری کاشی گلدیس

کاشی گلدیس یکی از برترین تولید کنندگان کاشی استخری در سال 1399 بوده است به همین دلیل بیشتر خریداران، کاشی گلدیس را به عنوان تولید کننده کاشی استخری می شناسند. کاشی استخری کاشی گلدیس دو مدل مینیاتوری و سایز بزرگ دارد. درجه جذب آب کاشی های استخری هنگام تولید مورد بررسی قرار می گیرند تا دوام و مقاومت آن ها بیشتر شود. درجه جذب کاشی های استخری برند کاشی گلدیس بین 0 تا 0/5 از وزن کاشی و سرامیک است. به دلیل استقبال زیاد محصولات استخری کاشی گلدیس، نمایندگی هایی در سراسر کشور ایجاد شده است تا شما مشتری های عزیز بتوانید به راحتی محصول خود را در کمترین زمان تهیه کنید.

نمایندگی کاشی استخری کاشی گلدیس

کاوه سرام نمایندگی کاشی گلدیس

کاوه سرام فروشگاه اینترنتی معتبری است که در زمینه خرید و فروش انواع کاشی و سرامیک فعالیت دارد. کاوه سرام نمایندگی اصلی برند کاشی گلدیس است که در وبسایت کامل و معتبر خود انواع کاشی های استخری، کاشی و سرامیک کف، سرامیک کف آشپزخانه و سرویس بهداشتی و... برند کاشی گلدیس را موجود دارد. پس به وبسایت کاوه سرام مراجعه کنید و محصولات کاشی گلدیس را مشاهده و خرید نمایید.

نوشتن دیدگاه