کارخانه کاشی گلدیس در سال 1381 در شهر یزد تاسیس شد. این کارخانه با داشتن تجهیزات پیشرفته، کادر متخصص و با تجربه و استفاده از بهترین و مرغوب ترین سنگ ها توانسته کاشی و سرامیک مرغوب را تولید کند. این کارخانه بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک در کشور است که نمایندگان زیادی در سراسر کشور دارد. هدف اصلی کاشی گلدیس ارتقا محصولات و تولید زیاد محصولات با کیفیت است که با تلاش روز افزون و دستگاه های پیشرفته صنعتی تحقق یافت. نمایندگی کاشی گلدیس در یزد به مدیریت خیابانشاهی است که محصولات کاشی گلدیس را در فروشگاه خود به فروش می رساند. علاوه بر این کاوه سرام عرضه کننده کاشی و سرامیک گلدیس است تا شما مشتریان عزیز بتوانید در هر نقطه از کشور از محصولات بی نظیر این مجموعه خرید نمایید.

نمایندگی کاشی گلدیس در یزد

انواع کاشی گلدیس

محصولات برند کاشی گلدیس تنوع زیادی دارند. بیشتر کاشی و سرامیک های این کارخانه در ابعاد120*60، 60*60، 30*90، 120*120، 30*60 و شش ضلعی تولید می شوند. طرح های کاشی و سرامیک برند گلدیس کاشی تنوع زیادی دارند. مهم ترین طرح های این برند طرح چوب، سنگ، گرانیت، فلز فانتزی است. هر کدام از کاشی و سرامیک های کاشی گلدیس به یک عنوان نام گذاری شده اند و ویژگی های متفاوتی نسبت به دیگر سرامیک های تولید شده این برند دارند. مثلا کاشی پارلرمو این برند در طرح های دکور سفید استفاده می شود این کاشی در اندازه 30*30 است و شش گوش دارد. کاشی سندی نیز یک نوع کاشی تولید شده در این کارخانه است که در سایز 120*60 به رنگ های بژ و خاکستری است. سلتیک، مودنا، تیتان، سمنت، استونی نیز کاشی های تولید شده کاشی گلدیس هستند که از نظر سایز و رنگ و ... با هم متفاوت هستند. کاشی و سرامیک تولید شده کاشی گلدیس در برابر شوک حرارتی، مواد اسیدی و بازی، فشار و ضربه و... مقاوم هستند پس با خیال راحت محصولات این برند را در نمایندگی های معتبر آن تهیه نمایید.

نمایندگی کاشی گلدیس2

کاوه سرام نمایندگی کاشی گلدیس

برای خرید کاشی و سرامیک گلدیس یزد، پیشنهاد ما به شما کاوه سرام است. کاوه سرام نمایندگی کاشی گلدیس یزد است و محصولات مرغوب آن را در وبسایت خود به فروش می رساند. شما می توانید با مراجعه به وبسایت کاوه سرام، محصولات متنوع کاشی گلدیس یزد را برای منزل، محل کار، حیاط، پارکینگ و... خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه