کارخانه کاشی گلدیس برترین تولید کننده کاشی و سرامیک در کشور است که در سال 1381 در شهر یزد تاسیس شد. این کارخانه با استفاده از تجهیزات پیشرفته، با کیفیت ترین کاشی و سرامیک را مطابق با استاندار های اروپایی تولید می کند. به دلیل استقبال بی نظیر و تولید انبود کاشی و سرامیک مرغوب، این برند نمایندگانی را در سراسر کشور ایجاد کرد تا مردم در تمام نقاط کشور بتوانند محصول باکیفیت این برند را تهیه کنند. علاوه بر این فروشگاه اینترنتی کاوه سرام محصولات باکیفیت این برند را در وبسایت خود به فروش می رساند.

کیفیت کاشی گلدیس

بررسی کیفیت کاشی گلدیس

برای ساخت کاشی و سرامیک در کارخانه گلدیس، ویژگی های خاصی را مد نظر قرار دادند تا محصولی با کیفیت تولید شود که در ادامه به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:
درجه ساییدگی: برای تولید سرامیک های براق در کارخانه کاشی گلدیس، درجه ساییدگی لحاظ می شود. درجه ساییدگی مقاومت کاشی را در برابر سایش نشان می دهد.
مقاومت در برابر سرما و گرما: کاشی و سرامیک کاشی گلدیس به گونه ای تولید شده اند که در برابر شرایط محیطی چون اختلاف دما زیاد مقاومت داشته باشند تا از فرسایش زود هنگام آن ها جلوگیری شود.
درجه جذب آب: کاشی و سرامیک تولید شده برند گلدیس از نظر جذب آب به سه دسته تقسیم می شوند. دسته اول مخصوص کاشی استخر است که میزان جذب آب آن بین 0 تا 0/5 از وزن کاشی است. دسته دوم نیز بین 0/5 تا 3در صد از وزن کاشی آب جذب می کنند. و دسته سوم بین 3 تا 7 درصد از وزن کاشی آب جذب می کنند.
درجه COP: این درجه در کاشی و سرامیک گلدیس لحاظ می شود و نشان دهنده میزان لغزندگی کاشی و سرامیک است که برای انتخاب کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی باید به این درجه توجه شود.
کاشی و سرامیک گلدیس در برابر فشار وضربه، شوک حرارتی، مواد اسیدی و بازی و... مقاوم هستند و این نشان دهنده کیفیت بالای این محصولات است.

 بررسی کیفیت کاشی گلدیس

ویژگی کاشی گلدیس

کارخانه کشی گلدیس با بروز ترین دستگاه های ایتالیایی مجهز شده است تا محصولات با کیفیت را تولید کند. کاشی و سرامیک تولید شده در این کارخانه تمام استاندارد های یک کاشی و سرامیک مرغوب را دارد. پس شما با خیال راحت محصولات باکیفیت کاشی گلدیس را در وبسایت معتبر کاوه سرام خرید نمایید.

نوشتن دیدگاه