نمایندگی کاشی گلدیس در اصفهان

مجتمع کاشی گلدیس فعالیت خود را در شهر یزد آغاز کرد. این مجتمع تولید ساخت کاشی، در سال 1381 به منظور تولید کاشی ها و محصولات با کیفیت و درجه یک و همچنین در دسترس بودن این محصول برای ساکنان شهر یزد فعالیت خود را شروع کرد.
کاشی گلدیس قصد نداشته است از لحاظ طرح و کیفیت مانند محصولات خارجی باشد، بلکه با تلاش و همت های فراوان از بهترین نمونه های خارجی نیز پیش روی کرده است و امتحان خود را در این زمینه پس داده است. اگر به دنبال کسب اطلاعات در رابطه با کاشی استخری البرز اصفهان هستید با کارشناسان ما در کاوه سرام در ارتباط باشید. 

نمایندگی کاشی گلدیس در اصفهان

کاشی گلدیس ایران

کاشی گلدیس به جهت تولید و ساخت برترین، نوین ترین و درجه یک ترین محصولات و ارائه آن به مردم عزیز کشورمان، همواره از با کیفیت ترین دستگاه ها و ماشین آلات به روز که ساخته ایتالیا هستند، استفاده می کند. این شرکت توانسته است رضایت افراد را جلب کند و خود را به برندی محبوب و به نام تبدیل کند. ظرفیت فعلی این این کارخانه 9,000,000 متر مربع است. کاشی گلدیس علاوه بر اینکه توانسته است نیاز بازارهای داخلی را پاسخگو باشد، محصولات خود را به بیشتر از 20 کشور دیگر صادر می کند. کیفیت محصولات تولیدی این کارخانه از استانداردهای جهانی فراتر رفته است و نظر همه را به خود جلب کرده است.

نمایندگی کاشی گلدیس در اصفهان

کاوه سرام نمایندگی کاشی گلدیس در اصفهان

امروزه کارخانه های بسیاری در کشور به وجود آمده اند که کارشان تولید و ساخت محصولاتی همچون کاشی و سرامیک است. این کارخانه ها کار خود را به خوبی انجام می دهند، اما برخی از آن ها توانسته اند همه نگاه ها را به سمت خود برگردانند و کیفیتشان زبانزد همه مردم است. از آنجایی که سرامیک و کاشی از محصولات مهم ساختمانی است، کاوه سرام مفتخر است که با چنین کارخانه هایی همکاری می کند و توانسته است برترین محصولات را در اختیار همراه کنندگان عزیز خود قرار دهد. کاوه سرام بررسی می کند محصولات کارخانه مورد نظر استانداردهای لازم را داشته باشد و همچنین از لحاظ استقامت و استحکام، طرح و نقش و دیگر فاکتور ها بهترین باشند و خدا را شاکریم که توانسته ایم رضایت شما را جلب کنیم. کاشی گلدیس یکی از برترین کارخانه های ایران و جهان است که کاوه سرام با آن همکاری می کند و محصولات این کارخانه را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه به مردم ارائه می دهد. زیبایی محیط خود را به ما بسپارید.

نوشتن دیدگاه