کارخانه کاشی گلدیس برترین و بزرگترین کارخانه تولید کننده کاشی و سرامیک در کشور است. هدف اصلی این کارخانه تولید کاشی و سرامیک مرغوب است که با داشتن کادری با تجربه و متخصص و تجهیزات پیشرفته صنعتی تحقق یافت. کاشی و سرامیک کاشی گلدیس در برابر مواد اسیدی و بازی، ضربه و فشار و ... مقاوم است. کاشی گلدیس تنوع محصول بالایی دارد و آن ها را در یک کاتالوگ قرار داده است تا مشتری ها با مطالعه آن بتوانند کاشی و سرامیک مورد نظر خود را پیدا کنند و خرید خود را انجام دهند. اگر به دنبال کسب اطلاعات در رابطه با کاشی استخری البرز اصفهان هستید با کارشناسان ما در کاوه سرام در ارتباط باشید. 

کاتالوگ کاشی گلدیس 

انواع کاشی و سرامیک کاشی گلدیس

کارخانه کاشی گلدیس با مجهز شدن به روز ترین دستگاه های ایتالیایی، توانست انواع کاشی و سرامیک مرغوب را تولید کند. هر کدام از محصول های تولید شده در این کارخانه به یک عنوان نام گذاری شده اند. یکی از این کاشی ها که در کاتالوگ کاشی گلدیس وجود دارد کاشی پالرمو است. کاشی پالرمو مناسب طرح هایی است که دکور سفید دارند و در اندازه 30*30 است. یک مدل دیگر که در کاتالوگ کاشی گلدیس وجود دارد کاشی سمنت است که در رنگ های کرم، تیره و روشن در سایز 60*120 است. هم چنین از تولیدات این کارخانه سرامیک ایسلند، سرامیک پاندا، سرامیک استونی و... است که تمام آن در کاتالوگ کاشی گلدیس وجود دارد. بیشتر کاشی و سرامیک های این کارخانه در ابعاد120*60، 60*60، 30*90، 120*120، 30*60 و شش ضلعی تولید می شوند. طرح های کاشی و سرامیک برند کاشی گلدیس تنوع زیادی دارند. مهم ترین طرح های این برند طرح چوب، سنگ، گرانیت، فلز فانتزی است که در کاتالوگ به طور کامل درباره آن ها توضیح داده شده است.

انواع کاشی و سرامیک گلدیس

دانلود کاتالوگ کاشی و سرامیک گلدیس

کاشی و سرامیک گلدیس با کیفیت ترین کاشی و سرامیک را در کشور تولید می کند این کارخانه طیف گسترده ای محصول دارد که در یک کاتالوگ به طور کامل قرار داده است تا مشتری های عزیز با مطالعه آن بتوانند کاشی و سرامیک مورد نظر خود را تهیه کنند. فروشگاه اینترنتی کاوه سرام عرضه کننده محصولات مرغوب کاشی گلدیس است. در وبسایت کاوه سرام کاتالوگ محصولات کاشی گلدیس وجود دارد تا شما مشتریان عزیز بتوانید با مشاهده آن کاشی و سرامیک مورد نظر را پیدا کرده و خرید خود را انجام دهید. شما می توانید با استفاده از لینک زیر کاتالوگ کاشی و سرامیک گلدیس را دانلود کنید.

 لینک دانلود کاتالوگ کاشی و سرامیک گلدیس

نوشتن دیدگاه