بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

در این مقاله از کاوه‌سرام قصد داریم شما را با تعدادی از انواع سرامیک‌ کف پذیرایی که بیشترین کاربرد را دارند آشنا کنیم و بهترین نوع سرامیک مورد استفاده برای کف پذیرایی را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم این روزها درگیر ساخت یا بازسازی محل زندگی خود و انتخاب سرامیک کف برای خانه خود هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید که بدون شک جواب بسیاری از سوال‌های خود را دریافت خواهید کرد.

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

در مرحله اول به سراغ انتخاب رنگ می‌رویم. از آنجایی که بخش زیادی از خانه شما را کف آن تشکیل می‌دهد و بیشترین دید را دارد. رنگ سرامیکی که شما انتخاب می‌کنید از اهمیت بالایی برخوردار است. پس دقت خود را در انتخاب رنگ سرامیک‌های کف پذیرایی خانه خود به بالاترین حد برسانید.
برای انتخاب رنگ و نوع سرامیک کف پذیرایی باید به فضا و میزان کوچکی و بزرگی فضا توجه ویژه‌ای داشته باشید. چرا که رنگ انتخابی شما تاثیر چشمگیری در بزرگنمایی یا کوچکنمایی خانه ایفا می‌کند. در کل اگر بخواهیم یک راهنمایی کلی در رابطه با انتخاب رنگ به شما داشته باشیم جدا از توجه به وسایل خانه، بهتر است که اگر ابعاد خانه کوچک است به سراغ رنگ‌های روشن و اگر ابعاد قابل قبولی دارد به راحتی به سراغ رنگ‌های تیره‌تر بروید. کاشی کاوه از برند های معتبر تولیدکننده انواع کاشی و سرامیک در کشور است، برای تهیه کاشی و سرامیک کاوه با ما در کاوه سرام بمانید.
یکی از رنگ‌های رایجی که استفاده می‌شوند رنگ قهوه‌ای است که حتی می‌توان سرامیک‌های طرح پارکت را نیز در این دست قرار داد. که به علت اینکه می‌توان وسایل خانه را به راحتی با آن هماهنگ کرد از محبوبیت بالایی برخوردار است. البته ناگفته نماند که رنگ‌های کرم، نخودی و سفید هم از جمله رنگ‌های محبوب و پرطرفدار محسوب می‌شوند. یکی دیگر از رنگ‌های جسورانه و پرطرفدار این روزها، رنگ طوسی است. این روزها که سبک خانه‌ها و چیدمان مینیمال طرفدار زیادی پیدا کرده است، رنگ طوسی یک انتخاب عالی‌ به حساب می‌آید و این رنگ نه تنها جلوه‌ای بسیار شیک دارد بلکه در صورت کثیف شدن کمترین میزان کثیفی را نشان می‌دهد. به همین دلیل یک گزینه مناسب است. کاوه سرام به عنوان نمایندگی کاشی البرز مجموعه ای از بهترین، زیباترین و با کیفیت ترین کاشی و سرامیک را برای استفاده در بخش های مختلف ساختمان برای شما عزیزان گردآوری نموده است.

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی 

راهنمای انتخاب بهترین سرامیک کف پذیرایی

یکی از مواردی که باید در هنگام انتخاب سرامیک کف به آن توجه کنید، مات یا براق بودن سرامیک شماست. چرا که این عامل نه تنها در رنگ انتخابی شما تاثیرگذار است بلکه تاثیر بسیار چشمگیری بر فضا و آنچه از فضا انتظار دارید، می‌گذارد. هر کدام از این نوع سرامیک ها از مزایا و معایبی برخوردارند که در زیر به تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم:

  • سرامیک براق

این سرامیک‌ها نور را منعکس می‌کنند. بنابراین برای فضاهایی که کوچک و کم نور هستند مناسب هستند و می‌توانند فضا را پرنورتر و بزرگ‌تر نشان دهد. البته استفاده از رنگ روشن این مزیت را دو چندان می‌کند و نه تنها نور فضا را بیشتر می‌کند بلکه خانه را بزرگ‌تر هم نشان می‌دهد.
یکی دیگر از مزایای این نوع از سرامیک‌ها، لوکس نشان دادن خانه است. سرامیک‌های براق از آن جهت که نور را بازتاب می‌کنند فضا را لوکس‌تر نشان می‌دهند. اگر فضای کمتری از خانه شما را فرش و قالی اشغال کرده است بهتر است از این نوع سرامیک برای جلوه دادن به خانه استفاده کنید.
البته عده‌ای بارتاب زیاد نور در این نوع از سرامیک‌ها را عیب به حساب می‌آورند و این حد از بازتاب آفتاب را نمی پسندند. این نارضایتی‌ها بیشتر در خانه‌هایی اتفاق می افتد که پنجره زیاد داشته و نور زیادی به خانه وارد می‌شود و بازتاب دوبرابر این نور توسط سرامیک‌های کف می‌تواند مخاطب را مورد آزار قرار دهد. یا کف اتاق‌های مطالعه، کتابخانه‌ها یا اتاق‌های کار که بازتاب نور می‌تواند موجب حواس پرتی شود.
البته از معایب این نوع از سرامیک‌ها می‌توان به این اشاره کرد که زودتر کثیف شده و لک‌ها را بیشتر نشان می‌دهند. سرامیک های براق لغزنده هستند و برای آشپزخانه، یا مکان‌هایی که آبریزی دارند یا ورودی‌ها و مکان‌های پر رفت و آمد، زیاد مناسب نیستند. یکی از راه های خرید اینترنتی کاشی البرز مراجعه به سایت کاوه سرام است، در کاوه سرام کاشی و سرامیک البرز در تنوعی بی نظیر و با قیمتی مناسب به فروش می رسد.

راهنمای انتخاب بهترین سرامیک کف پذیرایی 

  • سرامیک مات

سرامیک های مات به دلیل حالت کششی و چسبندگی‌ای که دارند برای فضاهایی همچون آشپزخانه، ورودی‌ها، کف حمام و فضاهای مرطوب مناسب هستند.
این نوع سرامیک ها جلوه نور کمتری دارند و کثیفی و لک را به میزان کمتری نشان می‌دهند. این نوع از سرامیک‌ها انتخاب بسیار مناسب‌تری برای افرادی است که نگران لیز خوردن خود یا عزیزانشان یا سر خوردن فرش‌هایشان هستند. همچنین زمان زیادی برای تمیز کردن هر روزه‌ی سرامیک‌های کف خانه خود ندارند.
بر خلاف سرامیک‌های براق، سرامیک مات نور را منعکس نمی‌کند بنابراین نمی‌توان توقع داشت به نسبت سرامیک براق فضا را پرنور یا بزرگ تر جلوه دهند. بنابراین برای فضاهایی با نور تقریبا کافی مناسب است.

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی مناسب با فضا

رنگ‌های مختلفی را می‌توان مناسب با فضا انتخاب کرد ولی همانطور که گفتیم توجه به چیدمان منزل، رنگ دیوار‌ها و کوچک یا بزرگ بودن فضا نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب شما دارد. که باید آن‌ها را مد نظر داشته باشید.

شما می‌توانید انواع و اقسام مدل‌های کاشی و سرامیک را در سایت ما ببینید و این گونه دید بهتری برای انتخاب داشته باشید. همچنین می‌توانید با متخصصان ما در کاوه‌ سرام تماس گرفته و به صورت رایگان برای انتخاب هرچه مناسب‌تر با شرایط خانه خود مشورت بگیرید. هدف کاوه‌سرام آسایش خاطر شماست. کاشی بستایل از برند های موفق و خوشنام در تولید انواع کاشی و سرامیک در کشور است، برای تهیه محصولات بستایل با کاوه سرام همراه شوید.

نوشتن دیدگاه