سرامیک کف پذیرایی مدرن

طراحی کف منزل یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در هنگام طراحی داخلی یک منزل یا محل کار یا هر محیط دیگری به حساب می‌آید. به خصوص پذیرایی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که مهم‌ترین قسمت هر خانه محسوب می‌شود. کفپوش‌ها در انواع و اقسام مختلف یافت می‌شوند که سرامیک‌ها یکی از انواع کفپوش‌ها هستند که به علت قیمت مناسب، طرح و رنگ نامحدود، مقاومت در برابر رطوبت و قابل شستشو بودن از فراوانی و محبوبیت بیشتری در بین کاربران برخوردارند و می‌توان با آن‌ها دکوراسیون داخلی خانه را به شکل تحسین برانگیزی تغییر داد. اگر به دنبال سرامیکی شیک و مدرن برای کف پذیرایی خود هستید که هیچ وقت از مد نیفتد و همیشه جذاب به نظر برسد انتخاب سرامیک‌های بزرگ یا سرامیگ اسلب را به شما توصیه می‌کنیم. این انتخاب می‌تواند همیشه دکور شما را شیک، مدرن و همیشه تمیز نگه دارد. انتخاب رنگ و طرح مورد نظر و در نظر گرفتن یک سری از اصول اولیه در انتخاب سرامیک هر بخش از خانه برای مدرن و زیباتر جلوه دادن خانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
استفاده از سرامیک‌ کف پذیرایی مزایای زیادی دارد که یکی از مهمترین آن‌ها که به مدرن‌سازی خانه کمک شایانی می‌کند، بزرگ نشان دادن فضای داخلی خانه است. بنابراین توصیه‌ای که به شما می‌کنیم این است که در صورتی که فضای داخلی خانه کوچک است،  از سرامیک‌های سایز بزرگ و رنگ روشن استفاده کنید. طرح‌های مربعی و مستطیلی بزرگ و درخشندگی و براقی آن‌ها در کف خانه، می‌تواند مخاطب را مسحور کند. همچنین یکی دیگر از مواردی که به مدرن سازی خانه شما کمک می‌کند، نور است که برای بیشتر کردن نور خانه استفاده از سرامیک‌های براق به جای مات پیشنهاد می‌شود. زیرا براق بودن سرامیک‌ها نور را بازتاب کرده و باعث می‌شود تا وسایل خانه براق‌تر و شیک‌تر دیده شوند. کاشی بستایل از برند های موفق و خوشنام در تولید انواع کاشی و سرامیک در کشور است، برای تهیه محصولات بستایل با کاوه سرام همراه شوید.

سرامیک کف پذیرایی مدرن 

قیمت سرامیک کف پذیرایی مدرن

اگر از لحاظ هزینه مشکلی نداشته باشید، بدون شک پیشنهاد ما به شما استفاده از سنگ مرمر است. این سنگ به قدری برای استفاده در دکوراسیون و کف پذیرایی شیک هستند که خانه شما را به کل متحول کرده و زیبایی آن را به نسبت دیگر سرامیک‌ها چندین برابر می‌کند. البته بدون شک این سنگ ها از لحاظ هزینه نیز قیمت قابل توجه تری به نسبت دیگر مصالح و مخصوصا نسبت به سرامیک‌ها دارند. این را در نظر داشته باشید که هرچه سرامیک کف خانه ابعاد بزرگتری داشته باشد، رگه‌های مواد معدنی که در ساخت آن استفاده می‌شود بیشتر نمایان می‌شود. در کل سرامیک‌های کف در انواع و اقسام رنگ و طرح‌ها، حتی امروزه با طرح چوب نیز ساخته می‌شوند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت سرامیک‌های مختلف و آشنایی بیشتر از طریق سایت کاوه سرام با انواع سرامیک‌ها و قیمت‌های آن‌ها آشنا شوید. همچنین در صورت نیاز کارشناسان ما در کاوه سرام برای دادن مشاوره رایگان به خریداران همیشه در دسترس هستند. این گونه می‌توانید با گرفتن مشاوره از یک سری افراد خبره که سال‌هاست تجربه کار در این زمینه را دارند، بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین شما می‌توانید به صورت آنلاین و بدون نیاز به خارج شدن از خانه خرید خود را انجام دهید.

 قیمت سرامیک کف پذیرایی مدرن

بررسی سرامیک کف پذیرایی مدرن

یکی از دیگر اصول استفاده صحیح از سرامیک کف برای مدرن‌تر دیده شدن خانه، استفاده از سرامیک‌های طرح دار است که  این ترفند به خصوص برای کف دستشویی و حما‌م‌ها کاربرد پیدا کرده و جلوه‌ای زیبا و مدرن به محیط حمام و دستشویی شما می‌دهد. همچنین می‌توانید از سرامیک‌های بزرگ و مستطیلی به صورت مورب در کنار هم استفاده کنید که این سبک چیدمان می‌تواند جلوه زیباتری به محیط شما دهد.
سرامیک‌ها در انواع و اقسام مختلف ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرند. که همین امر باعث می‌شود بتوانید دستی باز در انتخاب بهترین نوع و سبک داشته باشید.

بررسی سرامیک کف پذیرایی مدرن 

  • سرمیک گرانیتی: این نوع سرامیک از خاک رس درست شده است که به عنوان سرامیک کف پذیرایی بسیار شیک به حساب می‌آید. این سرامیک در چند طرح فلفل نمکی، قالب‌های رستیک و رگه‌ای تولید می‌شود که در بین سرامیک‌ها از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.
  • سرامیک پرسلانی: این نوع سرامیک یکی از جدیدترین‌هاست. که در دمای بسیار بالا تولید شده و به نسبت دیگر سرامیک‌ها قطر بیشتری دارد و شیشه ای است. از این جهت که در دمای بالایی تولید شده است از مقاومت بسیار زیادی نیز برخوردار است. این سرامیک به صورت لعابدار و بدون لعاب تولید می‌شود که هر دو این مدل‌ها به عنوان بهترین سرامیک‌های موجود در بازار شناخته می‌شوند.
  • سرامیک غیر پرسلانی: این نوع سرامیک‌ها روش ساختی متفاوت از سرامیک پرسلانی دارند اما از لحاظ ظاهری شبیه به پرسلانی‌ها هستند. ولی به نسبت مقاومت و تراکم از پرسلانی‌ها ضعیف‌تر هستند. همچنین از قیمت پایین‌تری نیز برخوردارند.
  • سرامیک موزاییکی: این نوع از سرامیک که در دو نوع لعابدار و بدون لعاب درست می‌شود از قطعات ریزی تهیه شده که به عنوان یک سرامیک کف پذیرایی بسیار مدرن، سال‌هاست مورد استقبال قرار گرفته و در ساخت و سازها استفاده می‌شود. این نوع تنوع طرحی و رنگی بسیار فراوانی هم دارد.

بررسی سرامیک کف پذیرایی مدرن 

برای خرید سرامیک کف پذیرایی مدرن و دریافت مشاوره رایگان انتخاب بهترین سرامیک برای کف پذیرایی با کارشناسان ما در کاوه سرام تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه