سرامیک کف لوزی بهتره یا مربع

کاشی و سرامیک تنها ماده مورد استفاده برای پوشش کف است که می‌تواند به راحتی در فضاهای مختلف خانه نصب شود. از کاشی و سرامیک در آشپزخانه‌ها و حمام‌ها و همچنین راه‌روها، اتاق‌ها و دیگر مناطق پرتردد استفاده می‌شود. به طور کلی، سرامیک سطح سخت و محکمی دارد که خاک، گرد و غبار و یا سایر مواد حساسیت‌زا را جذب نمی‌کند، همچنین سرامیک این مواد را روی سطح خود حفظ نمی‌کند. شما به راحتی می‌توانید سطح سرامیک را با دستمال یا اسفنج پاک کنید. این موضوع باعث می‌شود تا هوا از مواد تحریک کننده‌ای که می‌تواند برای مبتلایان به آسم و آلرژی مضر باشد، پاک و سالم و قابل تنفس شود. با توجه به افزایش محبوبیت سرامیک و کارآیی منحصر به فرد این محصولات بادوام، صنعت کاشی و سرامیک توانسته است با بهره‌مندی از برترین و به‌روزترین تکنولوژی‌ها سالانه صدها سرامیک را با طرح و رنگ متنوع روانه بازار ‌کند. همین موضوع باث می‌شود انتخاب کاشی کف تبدیل به چالشی استرس‌زا شود. پیدا کردن سرامیک کف که با سبک شخصی شما مطابقت داشته باشد و دکوراسیون منزل شما را تکمیل کند نیاز به تفکر در مورد مکان، رنگ، اندازه، فرم فضا و چیدمان دارد. با توجه به این که سرامیک کف در فرم‌های بسیار متنوعی ساخته می‌شود، سوال پیش آمده این است که سرامیک کف لوزی بهتر است یا مربع؟ کاوه سرام به عنوان نمایندگی کاشی البرز مجموعه ای از بهترین، زیباترین و با کیفیت ترین کاشی و سرامیک را برای استفاده در بخش های مختلف ساختمان برای شما عزیزان گردآوری نموده است.

سرامیک کف لوزی بهتره یا مربع 

چیدمان سرامیک لوزی

چیدمان سرامیک لوزی مزیت‌های قابل توجهی دارد، به عنوان مثال:

  • فضا را بزرگتر نشان می‌دهد: شما می‌توانید از چیدمان سرامیک لوزی برای کف اتاق‌های کوچک و یا دیوارهای سرویس‌های بهداشتی کوچک استفاده کنید. این الگو علاوه بر اینکه فضا را بزرگتر نشان می‌دهد، دیوارها را نیز بلندتر نشان می‌دهد. سرامیک‌هایی که در زاویه ۴۵ درجه قرار می‌گیرند، می‌توانند کف اتاق شما را گسترده‌تر نشان دهند و اتاق شما را بزرگتر نشان دهند.
  • فضا را سرزنده‌تر می‌کند: با توجه به این موضوع که سرامیک لوزی دارای زاویه‌های برجسته است، چیدمان سرامیک لوزی فضا را سرزنده‌تر و پویا می‌کند. شما می‌توانید از این ویژگی در اتاق‌های کم نور استفاده کنید و به محیط جان تازه ببخشید.
    شما می‌توانید با ترکیب چند رنگ از سرامیک‌های لوزی خلاقانه عمل کنید. به عنوان مثال می‌توانید از سرامیک لوزی خاکستری، نقره‌ای و سفید برای دیوارهای آرایشگاه‌ها استفاده کنید. این طرح علاوه بر اینکه بسیار شیک و به‌روز است، ارتفاع دیوارها را افزایش داده و محیط را پر نورتر نشان می‌دهد. با وجود اینکه چیدمان سرامیک می‌تواند از لحاظ بصری تأثیرات چشمیگری در فضای شما ایجاد کند، اما نصب این نوع سرامیک کف دشوار است و نیاز به یک متخصص بامهارت دارد.

کاشی بستایل از برند های موفق و خوشنام در تولید انواع کاشی و سرامیک در کشور است، برای تهیه محصولات بستایل با کاوه سرام همراه شوید.

چیدمان سرامیک لوزی 

چیدمان سرامیک مربعی

استفاده از کاشی مربع به معنی کنار گذاشتن خلاقیت نیست. در واقع، چیدمان سرامیک مربعی نیاز به طراحی‌های خارج از چارچوب و قاعده دارد. توجه داشته باشید که کاشی مربع به دلیل فرم ویژه‌ای که دارد می‌تواند تأثیر زیادی در طراحی کلی فضا ایجاد می‌کند. به عنوان مثال به یکی از قدیمی‌ترین ترفندهای طراحی دکوراسیون داخلی با چیدمان کاشی مربعی توجه کنید: به جای استفاده از کاشی‌های تک رنگ، کاشی‌های مربعی دو رنگ مختلف را برای ایجاد طرح شطرنجی استفاده کنید. کاشی شطرنجی که بیشتر در طرح‌های کاشی سیاه و سفید استفاده می‌شود، یک طرح کفپوش مجلل از شکل کاشی و الگوی چیدمان ساده ایجاد می‌کند. از ویژگی‌های استفاده از کاشی مربعی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاشی‌ مربعی کلاسیک است و هرگز از مد نمی‌افتد. محبو‌ب‌ترین سایز کاشی مربع ۶۰ در ۶۰ است که به شما اجازه می‌دهد با هزینه مقرون به صرفه اتاق‌های بزرگ و کوچک را به راحتی کفپوش کنید. شما به سادگی می‌کنید با استفاده از دوغاب رنگی دکوراسیون اتاق‌های خود را متحول کنید.

کاشی‌های مربعی بزرگ اتصالات کمتری ایجاد می‌کنند، بنابراین به سطوح - کف یا دیوارها - تصوری از تداوم می‌دهند که فضاها و حجم‌ها را گسترش می‌دهد. شما می‌توانید با ایجاد اتصالات نامرئی، فضاهای یکدست و وسیع را خلق کنید.

 چیدمان سرامیک مربعی

راهنمای انتخاب سرامیک کف لوزی و مربع

وقتی صحبت از کاشی کاری و ایجاد تغییرات اساسی در فضاهای مختلف خانه می‌شود، کاشی‌های مربعی یا لوزی هر دو از محبوبیت ویژه‌ای میان مصرف کنندگان برخوردار هستند. اما کجا باید کاشی‌های مربعی را به جای کاشی‌های لوزی انتخاب کنید؟ و آیا این دو فرم سرامیک کف تفاوتی در زیبایی شناسی کلی شما ایجاد می‌کنند؟ برای دستیابی به پاسخ مناسب موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • برای اتاق‌های کوچک و باریک، کاشی‌های مربعی بزرگ می‌توانند گزینه خوبی باشند، زیرا این کاشی‌ها می‌توانند حس فضا را افزایش دهند و فضای اتاق شما را وسیع‌تر کنند.
  • برای اتاق‌های بزرگتر و بی‌روح می‌توان از کاشی‌های لوزی برای کف استفاده کرد. با ترکیب دو رنگ کاشی لوزی فضا را متحول کنید.
  • کاشی‌های مربعی با سایز بزرگ را می‌توان برای کاشی کاری کف در اتاق‌های بزرگتر استفاده کرد و کاشی‌های لوزی کوچکتر را می‌توان به طور موثر برای کاشی کاری دیوار در هر اتاق و با هر اندازه‌ای استفاده کرد.
  • اگر می‌خواهید به سراغ کاشی‌های طرح‌دار بروید، کاشی‌های مربعی کوچک می‌توانند گزینه‌ای عالی برای شما باشند. با کاشی‌های مربعی کوچکتر، الگوها می‌توانند یکپارچه با هم هماهنگ شوند و زیبایی خیره کننده را بوجود آورند.

انتخاب بین سرامیک کف لوزی و مربع به این بستگی دارد که از این کاشی‌ها برای چه فضایی و چه سبک دکوراسیونی استفاده می‌کنید. برای دریافت مشاوره در خصوص انتخاب بهترین فرم کاشی و سرامیک کف با متخصصان کاوه سرام تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه