بهترین برند کاشی و سرامیک یزد

کاشی و سرامیک از خاک رس و چند ماده مختلف ساخته می‌شوند و مقاومت باورنکردنی در برابر آب و لکه شدن دارند. این مصالح به دلیل درخشش چشم نواز خود زیبایی منحصر به فردی را به فضای ساختمان‌ها می‌افزایند. کاشی و سرامیک در دهه‌های اخیر محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند. استفاده از کاشی‌ و سرامیک در حال حاضر به کف، فضای بیرونی و فضای باز گسترش یافته است. با افزایش مصرف کاشی و سرامیک، کارخانه‌های تولید کننده نیز افزایش یافته‌اند و به صورت روزانه کاشی و سرامیک جدید وارد بازار می‌شود. فروشگاه اینترنتی کاوه سرام ضمن ارائه محصولات بهترین برند کاشی و سرامیک یزد با ارائه برترین کاشی و سرامیک موجود در بازار، این امکان را برای مصرف کننده فراهم می‌سازد که از باکیفیت‌ترین کاشی و سرامیک، با طرح ها و رنگ‌های بسیار متنوع و در عین حال بسیار اقتصادی بهره‌مند شود. اگر به دنبال کسب اطلاعات در رابطه با نمایندگی کاشی البرز در اصفهان هستید با کارشناسان ما در کاوه سرام در ارتباط باشید. 

موارد مصرف کاشی و سرامیک یزد

سرویس‌های بهداشتی
کاشی و سرامیک یزد برای مناطقی که در مجاورت آب قرار دارند، به عنوان مثال حمام، بهترین انتخاب است. این نوع کاشی و سرامیک برای پوشش کف و دیوارهای سرویس‌های بهداشتی بسیار مناسب هستند. کاشی و سرامیک به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ آب نیاز به هزینه تعمیر و نگهداری ندارند، به راحتی زرد نمی‌شوند و تغییر رنگ نمی‌دهند و در صورت نیاز به جایگزینی بسیار ارزان هستند و به راحتی تعویض می‌شوند.
آشپزخانه‌ها
آشپزخانه دومین فضای خانه است که در مجاورت آب قرار دارد. علاوه بر این موضوع، با توجه به این که احتمال آتش‌سوزی در آشپزخانه‌ها همیشه وجود دارد، به شدت پیشنهاد می‌شود برای دیوارها و کفپوش آشپزخانه از بهترین برند کاشی و سرامیک یزد استفاده شود، زیرا این محصولات درجه یک ضد حریق هستند و آتش نمی‌گیرند. کاوه سرام به عنوان نمایندگی کاشی البرز مجموعه ای از بهترین، زیباترین و با کیفیت ترین کاشی و سرامیک را برای استفاده در بخش های مختلف ساختمان برای شما عزیزان گردآوری نموده است.

موارد مصرف کاشی و سرامیک یزد 

کفپوش
کاشی و سرامیک یزد در طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع تولید می‌شود. این موضوع انتخاب مناسب‌ترین کاشی و سرامیک کف پذیرایی، اتاق‌های خواب و فضاهای دیگر تسهیل می‌بخشد. کاشی و سرامیک به راحتی با دیگر مصالح ترکیب می‌شوند و دست طراحان دکوراسیون داخلی را باز می‌گذارند که خلاقانه عمل کنند. کاشی و سرامیک لعابدار سطح زمین را براق می‌کنند و فضاهای کوچک را بزرگتر از چیزی که هستند به نمایش می‌گذارند. از دیگر دلایل محبوبیت بهترین برند کاشی و سرامیک یزد برای کفپوش می‌توان به بهداشت محیط اشاره کرد. این مصالح درجه یک، به دلیل عدم جذب گرد و غبار به راحتی تمیز می‌شوند و فضای خانه را برای افرادی که دارای بیماری‌های تنفسی و حساسیت‌های فصلی هستند مطلوب می‌کنند.

دیوار
کاشی و سرامیک یزد علاوه بر این که تا حد زیادی برای زیباسازی دیوارها و حاشیه دیوارها استفاده می‌شود، نقش عایق صوتی و عایق حرارتی را نیز ایفا می‌کنند. هر کاشی و سرامیک مورد استفاده در بدنه داخلی و خارجی ساختمان از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، در اتلاف گرما موثرتر عمل می‌کند.

معرفی برند کاشی و سرامیک در یزد 

معرفی برند کاشی و سرامیک در یزد

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، تعداد کارخانه‌های تولید کننده کاشی و سرامیک در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. بی‌شک برترین کارخانه‌های تولید کاشی و سرامیک در یزد واقع شده‌اند که از میان آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهسرام: گروه صنعتی مهسرام با برخورداری از فناوری‌های پیشرفته و مدرن توانسته است محصولات خود را با ویژگی‌های منحصر به فردی تولید کند. از ویژگی‌های کاشی و سرامیک مهسرام می‌توان به جذب آب بسیار پایین، مقاومت در برابر اسیدها و بازها اشاره کرد. محصولات این شرکت که تلفیقی از ذوق و هنر تولیدکنندگان صنعت کاشی و سرامیک ایران هستند، با کاربردهای فراوان و کیفیت بالا، به راحتی توانسته‌اند نیاز مصرف کننده را به انواع کاشی و سرامیک برطرف سازند.
  • کاشی میلاد میبد: این گروه صنعتی با اهدافی نظیر تولید سالیانه 4.700.000 متر مربع کاشی پرسلانی لعاب پولیش و نانو پولیش، از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. شیوه‌های نوین مدیریتی و نیروهای متخصص کاشی میلاد میبد همراه با ماشین آلات صنعتی مدرن و پیشرفته توانسته‌اند برترین کاشی و سرامیک را تولید کرده و با قیمت‌های استثنائی بدست مصرف کننده برسانند.
  • کاشی یزد سرام کویر: گروه صنعتی کاشی یزد سرام کویر با بیش از ۲۰ سال سابقه در صنعت کاشی و سرامیک و با بهره‌مندی از کارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی توانسته است محصولات بی‌نظیر خود را به بازار عرضه کند. از ویژگی‌های کاشی و سرامیک کاشی یزد سرام می‌توان به تجهیزات پیشرفته و مواد اولیه درجه یک و خارجی اشاره کرد.

کاوه سرام ارائه کننده برترین برندهای کاشی و سرامیک یزد 

کاوه سرام ارائه کننده برترین برندهای کاشی و سرامیک یزد

کاوه سرام به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در نظر دارد بی‌نظیرترین برند کاشی و سرامیک یزد را به مجموعه کاشی و سرامیک خود بیفزاید. متخصصان کاوه سرام با شناسایی و گزینه برترین محصولات صنعت کاشی و سرامیک قصد دارد فرایند خرید انواع کاشی و سرامیک را برای مصرف کننده تسهیل بخشد. برای کسب اطلاعات در خصوص موجودی، قیمت، نحوه ارسال بهترین کاشی و سرامیک یزد و همچنین برای دریافت مشاوره از متخصصان کاوه سرام همین امروز با ما تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه