کارخانجات تولید کاشی استخری ایران

ساخت کاشی و سرامیک در ایران قدمتی طولانی دارد که بناهای تاریخی گواه این ادعا هستند. با توجه به وجود هنرمندان، مهندسان خبره و خاک ارزشمند در ایران کارخانه‌ های بسیاری در زمینه تولید کاشی ها مخصوصاً کاشی استخری فعالیت دارند. در این متن قصد داریم به طور تخصصی به معرفی بهترین کارخانجات تولید کاشی های استخری ایران بپردازیم. اگر به دنبال کسب اطلاعات در رابطه با نمایندگی کاشی البرز در اصفهان و کاشی گلدیس هستید با کارشناسان ما در کاوه سرام در ارتباط باشید. 

کارخانجات تولید کاشی استخری ایران 

تولید کاشی استخری در ایران

پس از ساخت استخر و لوله کشی ها نوبت به طراحی ظاهری آن می رسد که بهترین گزینه موجود کاشی های استخری است. کاشی های استخری در ایران نیز تولید می شوند. به طور کلی در ایران کاشی های استخری به دو روش تولید می شوند که هر کدام از این روش ها خواص و کاربرد خاصی دارند. دو روش تولید کاشی های استخری به شرح زیر است:

  1. کاشی های سرامیکی مناسب برای استخرهای نامتقارن که به صورت تمام لعابدار تولید می شوند.
  2. کاشی های مناسب برای استخرهای خانگی که کریستالی یا مرمری هستند.

کارخانجات ایرانی سعی دارند که با تولید مدل های متنوع و منطبق بر استاندارد جهانی بتوانند با کارخانه های مطرح در سطح جهان به رقابت سالم بپردازند. یکی از راه های خرید اینترنتی کاشی البرز استخری مراجعه به سایت کاوه سرام است، در کاوه سرام سرامیک استخری البرز در تنوعی بی نظیر و با قیمتی مناسب به فروش می رسد.

تولید کاشی استخری در ایران

لیست کارخانجات تولید کننده کاشی استخری ایران

کاوه سرام برای جلب رضایت مشتریان خود، مرغوب ترین کاشی استخری از بهترین برند ها را در فروشگاه خود به قیمت مناسب می فروشد. از جمله کارخانه های مطرح که کاوه سرام با آن ها همکاری می کند را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاشی البرز
  • کاشی گلدیش
  • کاشی الوند
  • کاشی کاوه
  • کاشی بستایل
  • کاشی سراست

تمامی تولید کنندگاه نام برده از جمله برندهای معتبر ایرانی هستند که کاشی های متنوعی از لحاظ رنگ، مدل، طرح، اندازه، قیمت و ... را تولید می کنند. از جمله کاشی های استخری جدید تولید شده توسط این کارخانه ها می توان به کاشی های سه بعدی و طرح دار اشاره کرد. کاشی های استخری جدید ظاهری منحصر به فرد به استخر می دهند، از این رو مورد توجه پیمانکارها و مشتریان قرار گرفته اند. فروشگاه اینترنتی کاوه سرام از طریق همکاری با کارخانه های معتبر سعی دارد که تمامی سلیقه ها را پوشش دهد و تنوعی بی نظیر را در محصولات خود ایجاد کند. شما می توانید در این فروشگاه با خیال راحت طرح، جنس، شکل، رنگ و برند مدنظرتان را پیدا کنید و با مناسب ترین قیمت محصول مد نظر خود را تهیه کنید.

لیست کارخانجات تولید کننده کاشی استخری ایران

پرکاربردترین کاشی های استخری در ایران

همان طور که در متن بالا توضیح دادیم، کاشی های استخری انواع مختلفی دارند. کاشی استخری پرسلانی از جمله محبوب ترین و پرکاربردترین کاشی های موجود در ایران است. عمر طولانی، نصب آسان، حفظ پاکیزگی محیط استخر و تراکم بالا از جمله دلایلی است که منجر به کاربرد بالای این کاشی شده است. تنوع بالا در سبک، اندازه و رنگ در کنار قیمت پایین، این کاشی را به گزینه ای ایده آل برای سازندگان و پیمان کارها تبدیل کرده است. از دیگر کاشی های پرکاربرد و جدید می توان به کاشی استخری شیشه ای اشاره کرد. این کاشی گزینه ای مناسب برای منازل و استخرهای مجلل است. ظاهر خارق العاده و جذاب در کنار کیفیت و ماندگاری بالا باعث شده است که در سال‌ های اخیر گزینه انتخابی بسیاری از سازندگان شود. بازتاب نور خورشید در این کاشی بر زیبایی استخر شما می افزاید. البته لازم به توضیح است که هزینه نصب این کاشی نسبت به کاشی پرسلانی بیشتر است.
کاشی استخری از جمله کاشی های پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز است که خوشبختانه در کارخانه های  ایران با کیفیتی مناسب تولید و در بازار توزیع می شود. کاوه سرام جهت رفاه هم وطنان از طریق همکاری با برترین و معتبرترین کارخانه های کاشی سازی ایرانی سعی در این دارد که علاوه بر تامین تنوع در محصولات، آن ها را با قیمتی مناسب عرضه کند. برای انتخاب و خرید کاشی های سرامیکی به قسمت محصولات فروشگاه مراجعه کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که کاوه سرام پخش عمده کاشی استخری البرز را بر عهده دارد و قیمت های به صرفه را با شما در میان می گذارد

نوشتن دیدگاه