پخش عمده کاشی استخری البرز به لیست قیمت کارخانه

کاشی ها نقش به سزایی در استحکام و زیبایی استخرها دارند. کاشی های استخری در انواع متنوعی در کیفیت، رنگ، مدل، برند و ... تولید و عرضه می شوند. کاشی استخری البرز از جمله کاشی های سرشناس در بازار داخل و خارج کشور است که برای پروژه های بزرگ به صورت عمده نیز به فروش می رسند. در صورتی که شما نیز قصد خرید عمده کاشی استخری کارخانه البرز را دارید، ما را در این متن همراهی کنید. برای خرید اینترنتی کاشی استخری البرز می توایند با کاوه سرام همراه باشید و از خدمات آن استفاده کنید.

خرید کاشی استخری البرز به نرخ کارخانه

کارخانه کاشی البرز که نزدیک شهر قزوین احداث شده است به طور تخصصی و عمده کاشی و سرامیک های متنوعی را طراحی و تولید می کند. وجود دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته، متخصصان ایرانی و طراحی های به روز موجب شده که محصولات منحصر به فردی توسط این کارخانه تولید شود.

کارخانه کاشی و سرامیک البرز سبد کاملی از محصولات را ارائه می دهد. این محصولات شامل سرامیک ها و کاشی های لعابدار براق، کاشی ها و سرامیک های لعاب دار مات و سرامیک های ضد اسید است. تنوع بالا در ابعاد سرامیک ها و کاشی های تولیدی کارخانه البرز از ویژگی های منحصر به فرد آن به شمار می‌ آید. در حقیقت تمامی محصولات ذکر شده در متن فوق در ابعاد 30×60، 25×43، 20×50، 12×24، 15×45، 45×45، 30×30، 25×25، 20×20، 15×15، 10×10 سانتیمتر موجود هستند.

خرید کاشی استخری البرز به نرخ کارخانه 

همچنین این شرکت موزائیک های ضد اسید، لعابدار براق، غیر لغزنده و لعابدار مات را در اشکال مربع، مستطیل و شش ضلعی طراحی و تولید می کند. ابعاد موزائیک ها در هر یک از اشکال گفته شده به ترتیب 7/5×7/5، 5×5، 2/5×2/5، 1/7×1/7 سانتیمتر، 5×20، 5×10، 2.5×5 سانتیمتر و قطر 3/3 سانتیمتر است. تنوع 75 رنگی محصولات ارائه شده در این شرکت هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد.

پروژه های بزرگ و ساخت و ساز به دنبال خرید کاشی استخری با قیمت کارخانه هستند، ولی دسترسی به کارخانه به طور مستقیم برای تمامی شهرها میسر نیست. با توجه به استقبال بالای پیمانکاران و سازندگان کارخانه کاشی البرز در استان ها و شهرهای مختلف نمایندگی هایی را در نظر گرفته است. در حقیقت فروشگاه های کاشی و سرامیک که نمایندگی کارخانه کاشی البرز را به عهده گرفته اند و به طور عمده محصولات را به فروش می رسانند بهترین گزینه برای حل این مشکل به شمار می آیند.

در ادامه به معرفی یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های کاشی و سرامیک خواهیم پرداخت.

خرید کاشی استخری البرز به نرخ کارخانه 

 کاوه سرام مرکز پخش عمده کاشی استخری

وجود مزیت ها و ویژگی هایی در کاشی و سرامیک های ساخته شده کارخانه البرز موجب شده که پروژه های بزرگ ساختمان سازی به محصولات این شرکت رو بیاورند. از جمله مزیت های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدنه پرسلانی
  • مقاومت در برابر سایش
  • مقاوم در برابر شوک های حرارتی ناشی از تغییرات دمایی
  • مقاومت در برابر یخ زدگی در فصول سرد سال
  • مقاومت بالا در برابر مواد اسیدی و شوینده

 کاوه سرام مرکز پخش عمده کاشی استخری 

به کارگیری مهندسان خبره و نخبگان، استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته اروپایی و طراحی های مدرن و متنوع است که موجب تولید محصولاتی منحصر به فرد توسط این کارخانه شده. این محصولات در جکوزی، سونا، استخر، آب نماها، نمای ساختمان ها و مکان های شهری کاربرد دارند. به همین جهت است که نیاز به فروش عمده آن بیشتر حس می‌شود.

همان طور که در متن بالا ذکر کردیم فروشگاه های متنوعی در سراسر کشور وجود دارند که نمایندگی فروش محصولات این کارخانه را به عهده گرفته‌ اند. از جمله فروشگاه هایی که نمایندگی کاشی استخری البرز را دارد می توان به کاوه سرام اشاره کرد. شما می توانید با قیمت کارخانه محصولات مورد نظر خود را به طور عمده از فروشگاه کاوه سرام تهیه کنید. تنوع بالای محصولات عرضه شده در این فروشگاه هر سلیقه ای را پوشش می دهد.

تهیه کاشی استخری البرز با قیمت کارخانه و به صورت عمده مشکل بسیاری از سازندگان است. فروشگاه کاوه سرام برای حل این مشکل و حمایت از ساخت و ساز  انواع کاشی البرز را به طور عمده و با قیمت کارخانه به فروش می رساند. برای اطلاع از موجودی فروشگاه به قسمت محصولات مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه