راهنمای جامع خرید کاشی استخری

اگر در حال ساخت استخری برای منزل تان هستید یا می خواهید استخر منزل خود را با تغییراتی همراه کنید، انتخاب کاشی های مناسب استخر یکی از مراحل مهم کار شما است. به طور حتم شما به کاشی با دوام که مناسب بودجه تان باشد نیاز دارید. در حقیقت شما در حین خرید کاشی استخری باید نکاتی را رعایت کنید. برای اطلاع از این نکات ما را در این متن همراهی کنید. یکی از راه های خرید اینترنتی کاشی البرز استخری مراجعه به سایت کاوه سرام است، در کاوه سرام سرامیک استخری البرز در تنوعی بی نظیر و با قیمتی مناسب به فروش می رسد.

کاشی استخری چیست؟

قبل از آن که به راهنمای خرید کاشی های استخری بپردازیم لازم است که در خصوص چیستی آن مطالبی را بازگو کنیم. کاشی های استخری نوعی از کاشی است که در برابر رطوبت مقاوم بوده که به همین دلیل عمر مفید طولانی تری نسبت به کاشی های معمولی دارند.
از جمله تفاوت های دو کاشی نامبرده جذب آب توسط کاشی معمولی است. به این صورت که اگر هر دو کاشی را به پشت برگردانید و روی آن آب بریزید، آب به راحتی از کاشی معمولی رد می شود، اما پشت کاشی استخری سر می خورد. با توجه به تنوع بالای کاشی های استخری از لحاظ کیفیت، برند تولید کننده و ... لازم است نکاتی را حین خرید آن رعایت کنید. در ادامه به معرفی این نکات خواهیم پرداخت.

بودجه ای که برای خرید کاشی استخری در نظر می گیرید

بودجه ای که برای خرید کاشی استخری در نظر می گیرید

یکی از اولین مواردی که حین خرید کاشی باید بررسی شود و درباره آن تصمیم گیری کرد، بودجه مورد نیاز برای خرید کاشی استخری است. توجه به بودجه و سرمایه ای که دارید سبب می شود در انتخاب نوع کاشی دقت کنید و هماهنگی بین قیمت و نوع کاشی را در نظر بگیرید .
ضرب المثلی است که می گوید من آنقدر پولدار نیستم که جنس ارزان قیمت بخرم. پس کم هزینه کردن برای کاشی ممکن است پس از مدتی دوباره شما را به زحمت بیندازد که وقت و هزینه بیشتری صرف تعویض کاشی های استخری خود کنید . بهترین راه برای اطمینان از بودجه مورد نیاز و کاشی مرغوب مشورت با کارشناسی است که در این زمینه تخصص و تجربه دارند. شما می توانید در این زمینه با کارشناسان کاوه سرام ارتباط برقرا نمایید؛ کافی است با شماره تلفن های موجود در سایت، تماس حاصل فرمایید.

انواع کاشی و سرامیک استخری

انواع کاشی و سرامیک استخری

یکی از نکاتی که هنگام خرید انتخاب نوع کاشی است که در ادامه متن به معرفی انواع آن ها می پردازیم.
• کاشی شیشه ای:
اگر به دنبال کاشی هستید که تلاطم آب را نشان دهد و فضای زنده ای در استخر ایجاد کند، کاشی شیشه ای گزینه ای ایده آل برای شما است. احتمال فرسودگی، محو شدن یا تغییر رنگ در این نوع کاشی کمتر از انواع دیگر است.
• پرسلانی:
یکی از انواع کاشی های رایج در بازار کاشی پرسلانی است که ظاهری شبیه به سرامیک دارد. جنس این نوع کاشی از خاک رس و ماسه ریز دانه است. حرارت دادن کاشی پرسلانی در دمای بالا باعث ایجاد دوام و مقاومت این کاشی شده.
• موزاییکی:
این نوع کاشی برای نصب آسان روی یک ورق مش طراحی قرار می دهند. کاشی موزاییکی از انواع مختلف سرامیک، شیشه و سنگ ساخته می شود که در قالب های کوچک قرار می گیرد.
• سنگ طبیعی:
اگر به دنبال ایجاد فضای طبیعی یا ظاهری مدیترانه ای هستید، گزینه مناسبی را انتخاب کرده اید،از ویژگی های این نوع کاشی می توان به مقرون به صرفه بودن آن، دوام و مقاومت بسیار بالا و قابلیت تمیز شدن آسان آن اشاره کرد.
• کاشی چینی:
ظاهر کاشی چینی شبیه به کاشی طبیعی است. همچنین این نوع کاشی ها مقاومت بالایی برای استفاده در استخرها دارند.

مهمترین نکته ای که هنگام خرید کاشی باید توجه کرد

انتخاب رنگ مناسب کاشی استخری

دومین فاکتوری که در حین خرید کاشی استخری باید رعایت کرد توجه به رنگ آن است. کاشی های استخری با رنگ ‌های متنوعی در بازار موجود هستند. از جمله رنگ های رایج آن رنگ های آبی، سبز و سفید است، چراکه این رنگ ها نور و آب را به خوبی انعکاس می دهند و سبب می شوند استخرها روشن و رنگی جلوه کنند. اگر مایل هستید استخرتان عمیق به نظر برسد، رنگ های تیره گزینه ی مناسبی برای شما هستند.

مهمترین نکته ای که هنگام خرید کاشی باید توجه کرد

مهمترین نکته ای که هنگام خرید کاشی باید در نظر داشت انتخاب فروشگاه مناسب است. کارخانه های داخلی و خارجی بسیاری کاشی های استخری را تولید و عرضه می کنند. از این رو دقت به کیفیت، برند، قیمت و ... موارد مهمی است که باید حین خرید کاشی رعایت شود.
فروشگاه کاوه سرام برای جلب رضایت مشتریان و حذف دلالان با برترین و باکیفیت ترین کارخانه های تولید کننده کاشی استخری همکاری دارد. این همکاری موجب عرضه کاشی های متنوع و باکیفیت با مناسب ترین قیمت شده است.
سایر مواردی که حین خرید کاشی استخری باید رعایت کرد
از دیگر نکاتی که حین خرید کاشی های استخری باید رعایت کرد می توان به موارد زیر اشاره داشت:
• تشخیص کیفیت و استحکام بالای کاشی و سرامیک
• انتخاب کاشی و سرامیک با توجه به فضایی که مورد استفاده قرار می گیرد
• توجه به ضخامت و قطر کاشی و سرامیک
• کارخانه تولید کننده کاشی و سرامیک های استخری

نصب کاشی استخر با چسب

نصب کاشی استخر با چسب

چسبی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد، چسب پلیمری است. خاصیت چسبندگی فوق العاده بالای این چسب سبب شدهکه به عنوان مالت آب بندی استخر نیز مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر خواص این چسب ها تناسب آن ها با کاشی های قدیمی، قابلیت اجرای کار روی سطح افقی و عمودی و راحتی کار با آن ها است. از چسب پلیمری برای نصب کاشی در استخر، جکوزی، سونا و سرویس بهداشتی نیز استفاده می شود. ویژگی مهمی که باعث شده این چسب مورد توجه قرار بگیرد سمی نبودن آن است، به همین دلیل به راحتی در انواع استخرهای پرورش ماهی و آب آشامیدنی استفاده می شود.

کلام آخر

کاوه سرام با تیمی حرفه ای در قالب طراحان داخلی و سازندگان دانش و تجربه لارم برای انتخاب کاشی استخری مورد نظر شما با هر میزان بودجه ای را دارد. همچنین برای جلب رضایت مشتریان خود انواع مختلف کاشی ها و سرامیک ها را ارائه می دهد. برای اطلاع از این محصولات به فروشگاه سایت مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه