طول عمر کاشی استخری چقدر است؟

در برخی از اوقات، متوجه خواهید شد که کاشی استخری شما، دارای استحکام لازم در محل نبوده و در نهایت شروع به ریزش می‌کند. در بیشتر مواقع، طول عمر کاشی استخری ، حدود 20 سال خواهد بود تا اینکه کل استخر نیاز به تعویض مجدد داشته باشد. در این مدت، تعمیرات ساده‌ای نیاز است که می تواند بر طول عمر بیشتر این کاشی ها، بیافزاید.
این نوع تعمیرات، حداکثر تا چند سال دوام بیشتر را تضمین خواهد کرد. اما شما باید مطمئن شوید که کاشی های شکسته را به خوبی تعمیر می کنید تا بتوانید استخر خود را در شکل خوبی نگه دارید. اگر این کار را انجام دهید، خواهید توانست، تا حدود 20 سال یا بیشتر از تعویض کامل کاشی استخر، خودداری کنید. در مورد پوشش استخر، بهترین انتخاب، کاشی های استخری هستند که به صورت اصولی ، نصب شده و نگهداری شوند.
کاشی به دلیل ظاهر زیبا و دوام بالا، بسیار جذاب شده است. علاوه بر این، کاشی‌های موجود در استخر برای تمیز کردن مشکلی ندارند. پوشش های محبوب استخر شامل سرامیک، سنگ طبیعی و کاشی های چینی است که طول عمر کاشی استخری را بر حسب نوع انتخاب آنها، متفاوت می کند. باید یادآور شد که انتخاب‌های مطلوب‌تر معمولاً بین سرامیک و پرسلن است. یکی از راه های خرید اینترنتی کاشی البرز استخری مراجعه به سایت کاوه سرام است، در کاوه سرام سرامیک استخری البرز در تنوعی بی نظیر و با قیمتی مناسب به فروش می رسد.

عوامل مؤثر بر عمر کاشی استخری

عوامل مؤثر بر عمر کاشی استخری

در بررسی عوامل مؤثر بر عمر کاشی استخری ، نخستین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم، آب استفاده شده در استخر است. آب استخر بیشترین تاثیر را روی کاشی های استخر دارد. اگر ترکیب شیمیایی یا تعادل آب استخر مناسب نباشد، احتمال زیادی وجود دارد که مواد شیمیایی سطح و ظاهر کاشی را تغییر دهند. علاوه بر این، جلبک‌ها و باکتری‌ها روی کاشی‌ها شکل می‌گیرند و حتی می‌توانند باعث ریزش کاشی‌ها شوند.
نظافت یکی از کارهایی است که باید برای افزایش طول عمر کاشی استخری خود در نظر داشته باشید. شما باید به دنبال یافتن راهی کارآمد برای تمیز کردن کلسیم انباشته شده بر روی کاشی‌های استخر خود باشید که می‌تواند طول عمر آن‌ها را کمتر نماید.
کاشی استخر، هنگامی که صحبت از نگهداری کلی، طول عمر و زیبایی استخر می شود، عنصر بسیار مهمی است. به طور معمول، جایی که سطح آب با دیوار برخورد می کند به عنوان خط کف شناخته می شود که مواد معدنی، زباله ها و جلبک ها جمع می شوند. ضمن آنکه آن ها ضد یخ زدگی هستند و در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت لازم را دارد که طول عمر کاشی استخری را افزایش می دهد.

چه کار کنیم که طول عمر کاشی استخری بیشتر شود؟

چه کار کنیم که طول عمر کاشی استخری بیشتر شود؟

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در مورد مراقبت و نگهداری از کاشی استخر و افزایش طول عمر کاشی استخری به آن توجه داشته باشید تا بتوانید ماندگاری بیشتری را برای آن تضمین نمایید. برای اینکه PH، خاصیت قلیایی و کلر استخر خود را در سطوح بهینه نگه دارید، هفته ای دو بار یا بیشتر باید آن را کنترل و بررسی کنید. یک استخر متعادل از نظر شیمی، کمک زیادی به زیبا نگه داشتن کاشی های استخر خواهد کرد. در صورتی که نتوانید نگهداری مداوم استخر را انجام دهید، به دلیل pH پایین، به راحتی شاهد جلبک و رسوب بر روی کاشی ها خواهید بود.
pH بالا برای کاشی های استخر مناسب نیست. اگر PH در سطوح بالایی باشد، بدنه کاشی های آن دچار رنگ رفتگی و یا فرسایش شده و یا تخریب صورت می گیرد. بنابراین در نظر داشته باشید که برای حفظ طول عمر کاشی استخری ، یک بار در ماه، سختی کلسیم و همچنین کل نمک های محلول در آب را بررسی کنید. ضمن آن که در هفته یکبار، بررسی خاصیت قلیایی کل استخر بسیار مهم است.
همچنین مهم است که کل استخر را به صورت هفتگی یا منظم تر تمیز کنید. کارهای استخر مانند جارو، برس زدن و موارد دیگری وجود دارد که به طور معمول روزانه یا هفتگی انجام می شود. این معمولا بستگی به زمان شما و میزان نیاز استخر به آن دارد.

تعمیر و نگهداری مناسب از کاشی استخری

تعمیر و نگهداری مناسب از کاشی استخری

در نظر داشته باشید که اگر افزایش دما در استخر خود دارید، نیاز است که نگهداری بیشتری را برای آن منظور کنید. هنگامی که متوجه بوی غیرعادی استخر خود شدید، معمولا نشان دهنده تعمیر و نگهداری بیشتر است. آب کدر، معمولا رشد جلبک ها را در آب استخر نشان می دهد که می تواند بوی نامطبوعی را نیز داشته باشد. . اگر متوجه شدید که آب استخر چشم‌هایتان را می‌سوزاند یا پوستتان را تحریک می‌کند، یک برنامه نظافت اضافی برای استخر ایجا کنید تا طول عمر کاشی استخری بالاتری را داشته باشید.
آب سخت بر روی کاشی‌های استخر و تجهیزات شما نیز رسوب می کند است. پوسته شدن دیواره استخر، از آب سخت اتفاق می افتد؛ زیرا عناصر منیزیم و کلسیم در ترکیب با تبخیر معمولی آب مشکل ساز می شوند. خوشبختانه افزودنی های استخر برای اصلاح این شرایط وجود دارد. این افزودنی های تجاری، سطح کلسیم را نیز کنترل می کنند. در واقع، تجمع کلسیم نیز با محصولاتی که به جرم گیری و لکه ها کمک می کنند، مدیریت می شود.
کاوه سرام ارائه کننده کاشی و سرامیک استخری با کیفیت بسیار خوب و قیمت هایی نازل تر از بازار است. این مجموعه به دلیل داشتن نمایندگی رسمی از برندهای تولید کننده ایرانی و برندهای خوب خارجی، تنوع زیادی را در طرح و رنگ و ... برای شما فراهم کرده تا مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

نوشتن دیدگاه