کاشی البرز تهران

ساخت و ساز در تهران پایتخت ایران بیشتر از سایر شهرهای ایران است. هرروز ساخت و ساز در تهران با توجه به میزان جمعیت بالای آن در حال افزایش است. یکی از مهمترین مصالح در ساخت و ساز کاشی بوده. کاشی البرز از جمله باکیفیت ترین کاشی های موجود در بازار ایران است، از این رو در این متن قصد داریم به هر آن چه که باید در خصوص سرامیک البرز بدانید، بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به لیست نمایندگان سرامیک البرز در سطح کشور می توانید با کاوه سرام هرماه باشید و از خدمات آن بهره ببرید.

کاشی البرز تهران

کاشی البرز نامی آشنا در صنعت کاشی سازی

سرامیک البرز از جمله معتبرترین برندهای تولید کننده کاشی است که در سال 1352 در قزوین تاسیس شد. این کارخانه کاشی های براق، ضد اسید و لعابدار خود را در ابعاد 30×60، 25×43، 20×50، 12×24، 15×45، 45×45، 30×30، 25×25، 20×20، 15×15، 10×10 سانتیمتر طراحی و تولید می کند، همچنین کارخانه سرامیک البرز موزائیک‌ های براق، ضد اسید، لعابدار و غیر لغزنده را در اشکال مربع، مستطیل و شش ضلعی در 75 رنگ متنوع در سایزهای مختلف طراحی و تولید می کند. محصولات این شرکت برای محیط های حمام، آشپزخانه، فضاهای ورزشی، هتل ها، استخر، سونا، جکوزی، آب نما، نمای ساختمان و مکان های شهر قابل استفاده است. به کارگیری به روزترین و مدرن ترین ماشین آلات و تکنولوژی موجب شده که محصولاتی بی نظیر با خاصیت های زیر را تولید کنند:

  • بدنه پرسلانی
  • ضد سایش
  • مقاوم در برابر یخ زدگی
  • مقاوم در برابر شوک های حرارتی و اسیدها

کاشی البرز نامی آشنا در صنعت کاشی سازی

کاشی البرز را در تهران از کجا بخریم؟

کارخانه سرامیک البرز طی سال ها فعالیت و عرضه محصولات با کیفیت توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند، از این رو برای جلوگیری از خدشه وارد شدن به اعتبار خود نمایندگی‌ اش را به هر فروشگاهی اعطا نمی کند. تنها چند فروشگاه معتبر در تهران محصولات کاشی و سرامیک البرز را عرضه می کنند. برای خرید کاشی و سرامیک البرز به وب سایت کاوه سرام مراجعه کنید. کاوه سرام فروشگاه اینترنتی معتبری است که عرضه کننده بهترین و مرغوب ترین برند های تولید کننده کاشی و سرامیک چون کاشی البرز تهران است.

کاشی البرز را در تهران از کجا بخریم؟

کاوه سرام: عرضه سرامیک البرز در تهران

کاوه سرام جهت جلب رضایت مشتریان نمایندگی فروش محصولات این کارخانه را به عهده گرفته است. حذف دلالان موجب فروش محصولات کاشی و سرامیک البرز با قیمتی مناسب در فروشگاه کاوه سرام شده است. در صورتی که ساکن شهر تهران هستید، به فروشگاه کاوه سرام مراجعه کنید و محصولات متنوع و قیمت های شگفت انگیز آن را با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید. فروش محصولات کارخانه های معتبر امتیازی است که کاوه سرام نیز به آن مفتخر شده است. پس به وب سایت کاوه سرام مراجعه کنید و محصولات البرز سرامیک را از فروشگاه کاوه سرام دریافت کنید. قیمت کاشی گلدیس را نیز می توانید در این سایت مشاهده کنید. 

نوشتن دیدگاه