کاشی استخری البرز در شهر کرج

این سال ها احداث استخر عمومی و خصوصی در ساختمان ها با اقبال عمومی مواجه شده است. به همین دلیل علاوه بر افزایش ساخت استخر عمومی، سازندگان و معمارها تمایل به ساخت استخرهای خصوصی برای اکثر ساختمان های لوکس دارند. کارخانه های متعددی در داخل کشور، در زمینه طراحی و تولید انواع مختلف کاشی و سرامیک فعالیت دارند. از جمله کارخانه های معتبر در این زمینه، می توان به کارخانه کاشی استخری البرز اشاره کرد. در این متن از کاوه سرام قصد داریم به صورت کامل به کاشی و سرامیک استخری البرز بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به خرید اینترنتی کاشی استخری البرز می توانید با کاوه سرام همراه باشید.

کاشی استخری البرز در شهر کرج

نمایندگی های کاشی البرز در کرج کدامند؟

کارخانه البرز نزدیک به 50 سال است که در زمینه طراحی و تولید انواع کاشی ها و سرامیک ها فعالیت دارد. استفاده از دستگاه های مدرن و به روز اروپایی در این کارخانه، موجب تولید محصولات بی بدیل و منحصر به فردی شده است. از جمله مزیت های محصولات تولید شده کاشی و سرامیک البرز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود بدنه پرسلانی
  • مقاومت در برابر سایش
  • مقاومت در برابر یخ زدگی
  • مقاوم در برابر اسیدها و شوک های حرارتی

کارخانه کاشی البرز در حال حاضر محصولات خود را به کشورهای خارجی از قبیل نیوزلند، استرالیا، کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای اروپایی و کشورهای آمریکا جنوبی صادر می کند که این موفقیت بیانگر کیفیت فوق العاده، طراحی بی نظیر و تنوع بی شمار محصولات تولیدی این کارخانه است.
مزیت های نامبرده محصولات این کارخانه موجب شده که بیشتر پیمانکاران و سازندگان استفاده از محصولات آن را ترجیح دهند. کاشی البرز برای برطرف نمودن نیاز بالای مشتریان خود در سراسر کشور، در استان ها و شهرهای مختلف نمایندگی هایی را در نظر گرفته است.
استان البرز و شهر کرج نیز از این قاعده مستثنی نیست. کاشی البرز برای خدمت رسانی هر چه بهتر، نمایندگی‌هایی هم در این استان در نظر گرفته است. با توجه به این که فروشگاه کاوه سرام نمایندگی تمامی کارخانه های معتبر را دارد، کاشی استخری البرز در شهر کرج را نیز به فروش می رساند. نکته قابل توجه در خصوص این فروشگاه قیمت مناسب محصولات عرضه شده در آن است.

نمایندگی های کاشی البرز در کرج کدامند؟

آیا کاشی البرز در کرج نمایندگی دارد؟

کاشی البرز که در نزدیکی شهر قزوین احداث شده، در شهر کرج نیز نمایندگی دارد. فروشگاه کاوه سرام نمایندگی این کارخانه را در کرج به عهده گرفته که با حذف دلال ها و واسطه ها محصولات را با قیمتی پایین تر از بازار عرضه می کند. این فروشگاه برای جلب رضایت مشتری ها و خدمت رسانی بهتر انواع گوناگون محصولات این کارخانه را در بخش فروشگاهی خود قرار داده است. مشتریان با توجه به میزان بودجه، سلیقه و... می توانند به راحتی محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.
کاشی استخری البرز از جمله کاشی های مرغوب است که علاوه بر بازار ایران، بازار برخی از کشورهای خارجی را نیز در دست گرفته است. وجود کیفیت و تنوع بالا در محصولات این کارخانه منجر به صادرات آن ها به کشورهای خارجی شده است. مهندسان و معماران شهر کرج نیز از جمله طرفداران محصولات کاشی البرز هستند که به ویژگی های منحصر به فرد آن پی برده اند. از این رو در متن فوق به معرفی نمایندگی های فروش کاشی البرز در کرج پرداختیم. برا کسب اطلاعات بیشتر نسبت به لیست نمایندگان سرامیک البرز با کاوه سرام همراه باشید.

 

نوشتن دیدگاه