جدیدترین محصولات کاشی و سرامیک گلدیس

کاشی و سرامیک گلدیس از جمله باکیفیت ترین برندهای تولیدکننده کاشی و سرامیک در ایران است که محصولات خود را مطابق با استانداردهای جهانی تولید می کند و به فروش می رساند. انتخاب جدید ترین محصولات کاشی و سرامیک گلدیس از وب سایت کاوه سرام انتخابی هوشمند است چرا که این محصولات هم از نظر کیفیت ساخت و هم از نظر قیمت مناسب در میان تولیدکنندگان کاشی و سرامیک حرف اول را می‌زند.

تیم پرقدرت گلدیس طراحان متخصصی دارد که برای دست‌یابی هرچه سریعتر مشتریان به خواسته‌های ایده‌آل خود طراحی محصولات کاشی و سرامیک این مجموعه را به شکلی کاملاً حرفه ای انجام می دهند. به طوری که به صورت روز افزون شاهد جدیدترین محصولات کاشی و سرامیک از این مجموعه هستیم. ضمن اینکه توانایی ‌های خود را مطابق با نیازهای بازار به کار می گیرند تا بتوانند بهره وری و بازدهی مطلوب تری داشته باشند.

جدیدترین محصولاتی که کاشی و سرامیک گلدیس معرفی کرده کدام است؟

جدیدترین محصولاتی که کاشی و سرامیک گلدیس معرفی کرده کدام است؟

یکی از ویژگی های بارز کارخانه تولید کننده محصولات کاشی و سرامیک گلدیس این است که این محصولات تنوع بسیار بالایی را از نظر طرح و رنگ و اندازه دارند. در ادامه این مقاله لیستی از جدیدترین محصولاتی که کاشی و سرامیک گلدیس تولید کرده است را شرح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

  • کاشی پالرمو: این محصول در رنگ سفید و طرح شش گوشه در ابعاد ۳۰ در ۳۰ عرضه شده است.
  • کاشی سندی: در رنگ های خاکستری و بژ و ابعاد ۶۰ در ۱۲۰ عرضه شده است.
  • کاشی سلتیک: این کاشی در دو سایز ۶۰ در ۶۰ و ۶۰ در ۱۲۰ عرضه شده است.
  • کاشی مودنا: این محصول در رنگهای تیره ای مانند خاکستری و زیتونی و همچنین رنگ های نود مانند کرم عرضه شده است ابعاد این کاشی ۶۰ در ۶۰ و یا ۶۰ در ۳۰ می باشد.
  • کاشی تیتان: این کاشی انواع مختلفی دارد از جمله تیتان عاجی روستیک، تیتان عاجی، تیتان دکور، تیتان بژ و ‌...
  • کاشی سمنت: طیف رنگی این محصول گسترده تر بوده و در رنگ های تیره و روشن با سایز ۶۰ در ۱۲۰ عرضه شده است.
  • کاشی استونی: این محصول تنها در رنگ قهوه ای خاکستری تولید و عرضه می‌شود.

جدیدترین محصولات کاشی و سرامیک گلدیس را در کاوه سرام مشاهده کنید! 

جدیدترین محصولات کاشی و سرامیک گلدیس را در کاوه سرام مشاهده کنید!

همان طور که در ابتدای مقاله خدمت شما گرامیان عرض کردیم شما میتوانید با بازدید و خرید از سایت کاوه سرام جدیدترین محصولات کاشی و سرامیک را مشاهده نمایید. ما در کاوه سرام به صورت ساعتی جدیدترین محصولات کاشی و سرامیک گلدیس را به‌روز می‌کنیم؛ ضمن اینکه قیمت های مربوط به هر محصول را زیرا آنها درج کرده ایم تا شما مشتریان گرامی بتوانید متناسب با نیاز و بودجه خود بهترین تصمیم را بگیرید. شما با تنها یک بار بازدید از کاوه سرام، برای همیشه مشتری دائمی ما خواهید شد چرا که ما تیمی پر قدرت هستیم که در راستای ارتقاء سطح معماری ایران متحد شده‌ایم و معتقدیم که خانواده های ایرانی لایق و شایسته بهترین محصولات هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جدیدترین محصولات کاشی وسرامیک گلدیس همین حالا با کارشناسان فروش و پشتیبانی ما تماس بگیرید و خریدی آسان و مطمئن را با ما تجربه کنید.

نوشتن دیدگاه