بهترین برند کاشی استخری

اگر شما نیز برای استخر منزل و یا استخر عمومی و خصوصی خود به دنبال بهترین برند کاشی استخری می گردید به شما توصیه می کنیم که ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید ما در این مقاله از سری مقالات وب سایت فروشگاهی کاوه سرام به صورت اختصاصی در مورد بهترین برندهای کاشی استخری و همچنین ویژگی های ظاهری و کیفی آن ها اطلاعات مفیدی را برای شما ارائه نموده ایم. ما در این مقاله به صورت تخصصی در مورد سرامیک استخری البرز و سرامیک استخری گلدیس به عنوان بهترین برند های کاشی استخری توضیحاتی را برای شما ارائه خواهیم کرد. پس تا انتها با ما همراه باشید.  یکی از راه های خرید اینترنتی کاشی البرز مراجعه به سایت کاوه سرام است، در کاوه سرام کاشی و سرامیک البرز در تنوعی بی نظیر و با قیمتی مناسب به فروش می رسد.

بهترین برند کاشی استخری

برندهای معتبر کاشی و سرامیک استخری کدامند؟

کاشی و سرامیک استخری در چند دسته گوناگون قرار دارند که از جمله آن ها می توان به کاشی های شیشه ای، کاشی های دارای لعاب براق، و کاشی های دارای لعاب مات اشاره کرد. در برخی از مواقع کاشی های لعابدار مات دارای حالت عاج دار هستند که از سر خوردن جلوگیری به عمل آورند و این در صورتی است که کاشی های شیشه ای ضریب جذب بالاتری دارند و در برابر آب مقاومت بسیار بهتری نسبت به انواع دیگر از خود نشان می‌ دهند. اگر بخواهیم در مورد برندهای معتبر کاشی و سرامیک استخری صحبت کنیم می ‌توانیم به دو برند کاملا عالی و درجه یک که ویژگی های یک کاشی استخر ایده آل را در بر دارند صحبت کنیم. این برندها شامل سرامیک البرز و سرامیک گلدیس می باشند که ضریب جذب بسیار بالایی دارند و به صورت کامل در برابر آب نفوذ ناپذیر می باشند. اگر شما این دو کاشی را برعکس قرار دهید و روی آن ها آب بریزید خواهید دید که به هیچ عنوان آب به داخل بافت کاشی نفوذ نخواهد کرد. از طرفی تنوع رنگ و طرح موجود در این برندها باعث شده است تا مشتری بتواند بنا به میل و سلیقه خود کاشی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کند. البته اگر بخواهیم در مورد تفاوت کاشی های شیشه ای با لعاب بیشتر صحبت کنیم می ‌توان موارد بسیار زیاد دیگری را نیز برشمرد که از جمله آن ها مقاومت بیشتر کاشی های شیشه ای می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سرامیک استخری البرز و گلدیس می ‌توانید ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

برندهای معتبر کاشی و سرامیک استخری کدامند؟

سرامیک استخری البرز

یکی از معتبرترین و بهترین برندهای تجاری کاشی و سرامیک استخری برند البرز و می باشد که با بهره گیری از طراحی لوکس و بسیار زیبا توانسته است در کوتاه مدت محبوبیت بسیار زیادی در بازار داخلی کشور کسب کند. این کارخانه در سال 1352 تاسیس شد و انواع مختلف کاشی های مخصوص استخر از جمله کاشی های لعابدار مات و براق و همچنین کاشی های شیشه ای را تولید و به بازار فروش عرضه کرده است. انواع مختلف کاشی ها در اشکال مختلف از جمله مربع شکل و مستطیل شکل و کاشی های شش ضلعی در قطر ها و اندازه های گوناگون توسط شرکت البرز تولید می شوند. مشتری می تواند بنابر نیاز به خواسته خود انواع مختلف کاشی های استخری را در طرح های جدید و مدرن و در بهترین کیفیت موجود از طریق وب سایت فروشگاهی کاوه سرام خریداری نماید. برند البرز بهترین و عالی ترین نوع سرامیک های استخری را در معرض فروش قرار داده است و این محصولات نه تنها در بازار داخلی کشور بلکه در بازارهای خارجی نیز محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده اند.

سرامیک استخری البرز


سرامیک استخری گلدیس

یکی از معتبرترین و بهترین برندهای کاشی های استخری متعلق به سرامیک استخری گلدیس می باشد. این نوع کاشی استخری می بایست در مکان ‌های سردسیر و با دماهای پایین نصب شود. این کاشی ها دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی هستند. با توجه به گسترش تکنولوژی و به ‌روز شدن طرح های کاشی روز به روز طرح و رنگ این برند نیز رو به ارتقا می باشد. برند کاشی و سرامیک استخری گلدیس دارای سایز بندی های متفاوتی نیز می ‌باشد به که مشتری به هنگام خرید باید حتما به سایز محصول دقت کند تا محصولات دقیق متناسب با نیاز خود خریداری نماید. محصولات کاشی گلدیس همچون سرامیک استخری گلدیس که در وب سایت فروشگاهی کاوه سرام بسته بندی می ‌شوند دارای بسته بندی های کاملا استاندارد و محکم هستند و با پلاستیک مقاوم و محکم بسته بندی شده‌ اند. به همین جهت نیز شما می توانید از لحاظ کیفیت حمل و نقل و سلامت کاشی‌ ها آسوده خاطر باشید و محصول خود را با خیال راحت و با سلامت کامل تحویل بگیرید.

نوشتن دیدگاه