رتبه بندی کارخانه های کاشی و سرامیک

ایران به عنوان یک از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان انواع کاشی و سرامیک در منطقه و جهان شناخته می شود. این محبوبیت به دلیل بالا بودن تنوع و کیفیت در محصولات تولید شده توسط کارخانه ها است. دارا بودن معادن مواد اولیه برای تولید انواع کاشی و سرامیک باعث شده است که مرغوبیت این نوع از محصولات در ایران از درجه بالایی برخوردار باشد. سالانه حجم بسیار زیادی از انواع کاشی و سرامیک توسط شرکت های متعددی به کشور های دیگر صادر می شود. این موضوع تاییدی بر ظرفیت بالای تولید این محصول در کشور ماست. برخی از شهرهای ایران مانند اصفهان، یزد، تبریز و ... را می توان قطب های تولید انواع کاشی و سرامیک دانست. شما عزیزان می توانید برای خرید اینترنتی کاشی و سرامیک به کاوه سرام مراجعه نمایید.

کارخانه های کاشی و سرامیک در ایران

مرغوبیت محصولاتی نظیر انواع کاشی و سرامیک در ایران باعث شده است که این محصول به طور مداوم به کشور های دیگر صادر شود و دارای تقاضای بسیار زیادی باشد. قیمت مناسب و حتی ارزان و استفاده از متریال های درجه یک از جمله محبویت کاشی و سرامیک ایرانی است. در سال 1395 صادرات کاشی و سرامیک به حدود 70 کشور جهان، ایران را به قطب اصلی تولید کاشی و سرامیک منطقه تبدیل کرد. شرکت ها و کارخانه هایی که به تولید انواع کاشی و سرامیک پرداخته اند اغلب دارای استاندارد های لازم هستند و سوابق مشخص و درخشانی را در این زمینه دارند، علاوه بر متریال های با کیفیت، استفاده از دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا برای تولید کاشی و سرامیک مرغوب از اهمیت بالایی برخوردار است. کارخانه هایی که در ایران فعالیت می کنند با وارد کردن بسیاری از تجهیزات از کشور های پیشرفته و صنعتی، برآنند تا بهترین نوع از محصولات خود را به مشتریان عرضه کنند. در واقع رشد کیفی کاشی و سرامیک مرهون متریال درجه یک و استفاده از ابزار آلات صنعتی است. کاوه سرام به عنوان نمایندگی کاشی البرز مجموعه ای از بهترین، زیباترین و با کیفیت ترین کاشی و سرامیک را برای استفاده در بخش های مختلف ساختمان برای شما عزیزان گردآوری نموده است.

کارخانه های کاشی و سرامیک در ایران  

رتبه بندی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در ایران

کاوه سرام مهام از معتبرترین شرکت هایی است که به عرضه و توزیع انواع سرامیک و کاشی برای کاربرد های متفاوتی پرداخته است. با توجه به سلیقه مشتریان و گستردگی که در دنیای کاشی و سرامیک وجود دارد این شرکت اقدام به اخذ نمایندگی و مراکز فروش دیگر کارخانه های مطرح در زمینه تولید کاشی و سرامیک کرده است. برای خرید از یک شرکت معتبر که دارای کیفیت لازم در محصولات خود باشد و رتبه بالایی از نظر کیفی محصولات داشته باشد می توان به فروشگاه اینترنتی کاوه سرام مراجعه کرد. تنوعی که به دلیل جمع آوری محصولات از شرکت های متفاوت در فروشگاه کاوه سرام موجود است از هر نظر مانند رنگ، مدل، ابعاد، طرح، رنگ و ... بی نظیر است. لیست بسیاری از کارخانه های مطرح وجود دارد که می توان کاشی و یا سرامیک مورد نظر خود را از آن ها سفارش داد. در این مقاله به معرفی برخی از شرکت های با رتبه بندی بالا و معرفی اجمالی آن ها می پردازیم:

  • سرامیک البرز: سرامیک البرز دارای محصولاتی هم چون سرامیک و موزاییک با کیفیت بالایی است. سرامیک های مینیاتوری از عمده محصولات این کارخانه هستند . این شرکت دارای تمامی استانداد ها و پروانه های لازم برای تولید محصولات با کیفیت است و بسیار مورد توجه خریداران به خصوص مهندسان و معماران قرار گرفته است.
  • گلدیس کاشی: کارخانه گلدیس کاشی در حدود بیست سال پیش در شهر یزد تاسیس شد و امروزه دارای نمایندگی های بسیاری در سراسر کشور است. انواع کاشی و سرامیک با درجه بندی های ممتاز در این شرکت به فروش می رسد.
  • کاشی پارس: انواع کاشی و سرامیک با درجه کیفی توسط این کارخانه به تولید می رسد. محصولات این کارخانه را می توان از طریق نمایندگی های مجاز فروش تهیه کرد. کاشی های این شرکت دارای پروسه دوبار پخت هستند که در نهایت باعث استحکام این نوع کاشی می شود. این شرکت یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های فعال در این زمینه است.
  • کاشی کاوه: از قدیمی ترین کارخانه هایی است که در اصفهان تاسیس شد و دارای انواعی از محصولات متنوع مانند کاشی و سرامیک لعابدار یا بدون لعاب است. محصولات این شرکت دارای گواهی نامه های معتبر است و در فروشگاه های معتبر اینترنتی به فروش می رسند.
  • کاشی سراست: محصولات این کارخانه به کشور های متعددی صادر می شوند. مقاومت محصولات این کارخانه در برابر سایش و فشار محصولات این کارخانه را برای مواردی که نیازمند مقاومت و استحکام بالایی هستند مناسب کرده است.
  • پرشین استاندارد: این شرکت سالانه حجم بسیار زیادی از محصولات نظیر کاشی و سرامیک در طرح و مدل های متفاوت را به تولید می رساند. تقاضای بسیار بالا برای محصولات این شرکت باعث عرضه گسترده انواع کاشی و سرامیک شده است. داشتن استانداد های بین المللی و داخلی از دیگر ویژگی های شرکت پرشین استاندارد است.
  • آرتما سرامیک: این شرکت با سابقه ده ساله در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک مشغول به فعالیت است. تجهیزات و دستگاه های این شرکت از مرغوب ترین و بهترین دستگاه های روز دنیا هستند و همین گزینه باعث رشد کیفی محصولات این شرکت شده است. از ویژگی های بارز تولیدات این شرکت می توان به خلاقیت در زمینه تولید کاشی و سرامیک اشاره کرد. طراحان و متخصصین این شرکت توانسته اند مطابق با سلیقه خریداران انواعی از کاشی و سرامیک را به شکلی نوآورانه طراحی و عرضه کنند.
  • کاشی ویسنته: این برند برای تولید محصولات خود با الهانم از طبیعت و پدیده های زنده تلاش داشته تا روح زندگی را در ذهن و چشم ببینده زنده نگه دارد. کاشی و سرامیک ویسنته در تلاش است تا بتواند سلیقه افرادی که به طرح های نچرال و طبیعی علاقه دارند را راضی نگه دارد. کیفیت محصولات این شرکت دارای درجه بالایی است و با اطمینان خاطر می توان از انواع کاشی و سرامیک آن خرید کرد. برای خرید کاشی و سرامیک از کارخانه ویسنته می تواید به کاوه سرام مراجعه کنید.

رتبه بندی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در ایران  

شرکت ها و برند هایی که در بالا معرفی شدند همگی دارای استانداد ها و گواهی نامه های لازم هستند و محصولات خود را در حد بالایی از کیفیت به تولید می رسانند. برای خرید از هر کدام از شرکت ها و برند های بیان شده می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کاوه سرام مهام به خرید این محصولات اقدام نمایید. 

نوشتن دیدگاه